نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 18:31

‌۶۰۰ شهید از فرزندان بهار، تقدیم شجره طیبه انقلاب شده است

همدان- استاندار همدان گفت: ‌بیش از ۶۰۰ شهید از فرزندان شهرستان بهار، تقدیم شجره طیبه انقلاب اسلامی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی فرزاد چهارشنبه در سفر خود به شهرستان بهار و حضور در آئین افتتاح و بهره‌برداری از گلخانه‌تولید گل و گیاهان زینتی این شهرستان گفت: نظام جمهوری اسلامی طلیعه و حرکتی نو در عرصه ساختار سیاسی دنیا بود.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی با شعار عدم وابستگی به شرق و غرب شکل گرفت؛ اضافه کرد: اکنون شکل و روش‌های دشمنان برای ایجاد اخلال در روند پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی به صورت ترکیبی است.

استاندار همدان گفت: کشورهای سلطه‌گر علاوه بر دشمنی با مردم ایران، در پی جلوگیری از رشد و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه از دستاوردهای انقلاب اسلامی، قطع کردن دست دخالت‌کنندگان در امور ایران بود؛ اظهار کرد: نظام ستمشاهی، مردم ایران را در فقر و فلاکت نگه داشت، در حالی که ثروت‌های ملی را هزینه خرید تسلیحات نظامی به درد نخور کرد.

وی با بیان اینکه با آمدن امام راحل، پایه و تصمیم‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر پایه نظر مردم، بنیانگذاری شد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه عمران و آبادی کنونی ایران در سایه تلاش مردم، هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و اقدامات مجموعه مدیران رخ داده؛ برای آبادانی کشور باید مشقت‌ها و سختی‌های مسیر را تحمل کنیم.

این مقام مسئول در ادامه صحبت‌های خود با تصریح بر اینکه نگاه دولت مردمی و انقلابی سیزدهم به کشور، نگاهی سازنده و مؤثر است، گفت: بیش از ۶۰۰ شهید از فرزندان رشید شهرستان بهار، تقدیم شجره طیبه انقلاب اسلامی شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1013480

مهمترین اخبار ایران و جهان: