نیوز سیتی!
10 بهمن 1401 - 17:45

افتتاح ۴۹ طرح عمرانی و اقتصادی در محلات

فرماندار محلات از افتتاح و کلنگ‌زنی ۴۹ طرح عمرانی و اقتصادی همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از محلات، علی ساعدی عصر امروز در نشست هماهنگی ویژه برنامه‌های دهه فجر اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ۴۹ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان در شهرستان محلات افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی تصریح کرد: افتتاح این طرح‌ها 64 فرصت شغلی جدید در شهرستان به همراه خواهد داشت.

فرماندار محلات با بیان اینکه ۲۵۰ برنامه متنوع فرهنگی در این ایام در شهرستان محلات برگزار خواهد شد، بر ضرورت تلاش همه دستگاه‌ها به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد و گفت: ایام الله دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای تجدید میثاق ملت با انقلاب و بازگو کردن دستاوردهای انقلاب است که دستگاه‌ها باید از این فرصت نهایت بهره‌ را ببرند.

ساعدی بیان کرد: دهه فجر امسال با توجه به حوادث اخیر کشور و تلاش‌های دشمنان برای ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور باید باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود تا دشمنان پی به وفاداری و پایبندی مردم به انقلاب و نظام ببرند.

وی تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان با تکیه بر فضای مجازی و رسانه‌های وابسته به خودشان در حال برنامه‌ریزی و تحریک مردم علیه جمهوری اسلامی و قدرت آن هستند، همه باید با حضور پررنگ و فعال خود در ایام دهه فجر نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1008280

مهمترین اخبار ایران و جهان: