نیوز سیتی!
17 بهمن 1402 - 13:54

دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد از پایان‌نامه‌های با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حمایت می‌کند

سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌های با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام و المسلمین حامد قوام ضمن تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با گرامی‌داشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی‌(ره)  و شهدای عزیزی که در راه آرمان‌های بلند این انقلاب جان خویش را فدا کردند و سپاسگزاری  از مردمی که این انقلاب را به ثمر رساندند و از آن پشتیبانی کردند، گفت: وظیفه همه مسئولان حراست از انقلاب و سرمایه‌‌‌‌های ارزشمند آن و اقدام در جهت توسعه آن است. 

مدیرکل دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: نقش مردم به عنوان سرمایه بزرگ اجتماعی باید همواره مورد توجه مسئولان نظام قرار گیرد و از ظرفیت عظیم آنان برای نیل به اهداف بلند انقلاب استفاده کرد. 

حجت‌الاسلام قوام گفت: دولت مردمی آیت‌الله رئیسی با درک درست نسبت به سرمایه‌های انقلاب اقدامات خوبی را برای کسب رضایت، اعتمادآفرینی و مشارکت اجتماعی مردم در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی فراهم آورده است.

مدیرکل دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان‌کرد: دفتر مطالعات و پژوهش های بنیاد نیز در این راستا حداکثر استفاده را در عرصه پژوهش از ظرفیت نخبگانی جامعه شاهد و ایثارگر داشته است و از طرح‌های پژوهشی، پایان‌نامه‌ها و رساله‌هایی که در عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است حمایت می‌کند.

وی گفت: دفتر مطالعات و پژوهش‌ها همزمان با ایام مبارک دهه فجر نشست تخصصی سرمایه اجتماعی در انقلاب اسلامی را با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و مدیران بنیاد برگزار می‌کند و در این نشست از کتاب بازآفرینی سرمایه اجتماعی رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1662736

مهمترین اخبار ایران و جهان: