نیوز سیتی!
09 بهمن 1402 - 16:15

بیش از 40 درصد شعب اخذ رای در عنبرآباد در اماکن جدید تعریف شده‌اند

فرماندار شهرستان عنبرآباد با بیان این که بیش از ۴۰ درصد شعب اخذ رای در اماکن جدید تعریف شده‌اند، گفت: این مهم با توجه به مشکلاتی که سال‌های قبل وجود داشت، انجام شده است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، یزدان افشاری‌پور بعد از ظهر امروز در نشست کمیته پشتیبانی انتخابات، انتخابات اسفند ماه را حائز اهمیت برشمرد و اظهار کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است که بر عهده همه احاد جامعه است..

 فرماندار عنبرآباد مشارکت در انتخابات را یک اصل دانست و افزود: خدمت صادقانه مسؤولان به مردم در جامعه امیدآفرینی ایجاد می‌کند و موجب افزایش مشارکت مردم در انتخابات می‌شود.

 وی ابراز کرد: تمهیدات مجریان انتخابات برای برگزاری انتخاباتی سالم، شفافیت و رعایت اصل بی‌طرفی موجب اعتمادسازی در بین مردم می‌شود.

 افشاری پور با بیان اینکه رای مردم امانت و حق‌الناس است، اظهار کرد: فرآیند تشکیل هیات اجرایی و فهرست مجریان انتخابات با مشورت اعضای شورای تامین شهرستان مشخص شده است تا بتوان به‌طور دقیق از آرای مردم صیانت کرد.

 افشاری‌پور با تاکید بر این که شرایط پشتیبانی از انتخابات باید مهیا شود، عنوان کرد: در این راستا در چارچوب قانون از امکانات موجود دولتی، خودرویی و نیروی انسانی استفاده می‌شود.

وی با بیان این که بیش از ۴۰ درصد شعب اخذ رای در اماکن جدید تعریف شده‌اند، گفت: این مهم با توجه به مشکلاتی که سال‌های قبل وجود داشت، انجام شده است.

پایان پیام/۸۰۰۶۷/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1653536

مهمترین اخبار ایران و جهان: