نیوز سیتی!
13 بهمن 1402 - 11:18

افتتاح و کلنگ‌زنی ۶ طرح عمرانی در «مهران» همزمان با دهه فجر

شهردار مهران گفت: در دهه فجر ۲ طرح کلنگ‌زنی می‌شود و ۳ طرح به بهره‌برداری می‌رسد.

جلال‌الدین محمدی شهردار مهران، صبح جمعه ۱۳ بهمن‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در دهه‌فجر ۶ پروژه بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: از این تعداد ۲ طرح کلنگ‌زنی و ۳ طرح به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی یک طرح دیگر نیز آغاز شده‌ است.

شهردار مهران، ادامه داد: یکی از پروژه‌های شاخص دولت سیزدهم در سطح شهر مهران که در دهه مبارک فجر کلنگ‌زنی می‌شود ابر پروژه مجتمع تفریحی توریستی بانوان مهران است که در ۳ فاز کاری با اعتبار پیش‌بینی شده ۳۰۰ میلیارد ریالی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و استخر آبی که فاز تکمیلی این پروژه بزرگ با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریالی خواهد بود.

محمدی خاطرنشان کرد: از دیگر طرح‌هایی که در دهه‌فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد پارک‌های محله‌ای نخل و زیتون با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و به مساحت ۳۰۰۰ هزار متر مربع در راستای ایجاد بوستان‌ها و سرانه فضای سبز در محله‌های کم‌برخوردار است که افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: پروژه دیگر که از مجموعه اقدامات دولت در جهت تکمیل زیرساخت‌های عمرانی شهر در سطح شهر مهران خواهد بود پروژه بهسازی میدان امام خمینی (ره) و بلوار کربلای یک که شامل ۱۰هزار مترمربع موزائیک فرش، ۱۲۰۰ متر جدول‌گذاری، نصب آلاچیق، المان‌های شهری و نورپردازی خواهد بود.

وی اظهار داشت: پروژه آبنما و استخر کف‌خشک موزیکال مهران پارک با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال و مساحت ۵۰۰ متر مربع نیز از دیگر طرح‌های آماده بهره‌برداری است.

وی یادآور شد: پروژه تکمیل کانال سنگی مسکن مهر به طول ۱۷۰ متر و اعتبار ۷۰ میلیارد ریال که یکی از مطالبات مردمی بود، به همت استاندار اعتبار آن مهیا شد و از دیگر پروژه‌هایی است که در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

محمدی در پایان از بهرام‌نیا نماینده عالی دولت سیزدهم در ایلام، شفیعی فرماندار شهرستان مهران و اعضای شورای اسلامی شهر که در راستای تکمیل پروژه‌های عمرانی و زیرساخت شهری مهران همت مضاعف انجام دادند تشکر و قدردانی کردـ

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1657636

مهمترین اخبار ایران و جهان: