نیوز سیتی!
10 دی 1402 - 09:16

توقف بخش آلاینده دو واحد کاشی در اردکان+ عکس

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست اردکان گفت: در پی رصد شبانه‌روزی صنایع، بخش آلاینده دو واحد کاشی در این شهرستان تا رفع کامل آلودگی و برطرف کردن نواقص، متوقف شد.

سید جلال موسوی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست اردکان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، سامانده و کاهش آلودگی هوای استان یزد در گرو مشارکت و احساس مسئولیت تمام عناصر تأثیرگذار دانست و اظهار کرد: پیرو پایش‌های شبانه‌روزی اداره محیط‌زیست اردکان، با توجه به استمرار آلودگی در دو واحد کاشی، از فعالیت مجدد خط سنگ‌شکن یکی از واحدهای کاشی تا زمان تکمیل نصب و راه‌اندازی ساکشن خط سنگ‌شکن و رفع کامل آلودگی جلوگیری شد.

 وی افزود: ادامه فعالیت ساکشن بخش لعاب واحد دیگری نیز به دلیل انتشار شدید غبار، متوقف و راه‌اندازی مجدد آن مشروط به رفع کامل عیوب و تأیید عملکرد، بر اساس استانداردها و ضوابط زیست‌محیطی شد.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان اردکان گفت: گشت پایش زیست‌محیطی واحدهای صنعتی شهرستان اردکان به صورت مستمر انجام و با کوچک‌ترین منبع آلودگی، برخورد خواهد شد.

  شب گذشته با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیران کل محیط‌زیست و مدیریت بحران، فرماندار اردکان و تعدادی از روسای ادارات شهرستان از برخی صنایع شهرستان‌های میبد و اردکان بازدید و به واحدهای آلاینده، اخطار کتبی ابلاغ کردند.

پایان پیام/ف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1621380

مهمترین اخبار ایران و جهان: