نیوز سیتی!
15 دی 1402 - 15:50

جبهه مقاومت نقش‌آفرین مهم تحولات منطقه است

امام جمعه گرگان گفت: امروز جبهه مقاومت نقش‌آفرین مهم تحولات منطقه است و آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی از روی سردرگمی دست به ترور کودکان و زنان و افراد بی گناه می‌زند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی در هر لحظه منتظر فرصت هستند تا به کشور و مردم آسیب بزنند.

وی ادامه داد: سال گذشته دشمنان تلاش کردند تا کشور را نا امن کنند که با تلاش نیروهای امنیتی و مردم بصیر، توطئه‌های آنها خنثی شد و امسال نیز با نزدیک شدن به انتخابات در صدد نا آرام کردن کشور هستند.

امام جمعه گرگان خاطرنشان کرد: مشارکت پرشور و برگزاری انتخاباتی رقابتی و سالم در کمال امنیت مسیری مهم برای از بین بردن توطئه‌های بدخواهان مردم است.

نورمفیدی با اشاره به جنایت دشمنان در کرمان، تاکید کرد: دشمنی آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی با مردم ایران تاریخی است و همه می‌دانند رژیم کودک کش اسراییل برای رسیدن به اهدافش به هر کاری دست می‌زند.

نورمفیدی گفت: امروز منطقه دچار تحولات بزرگی شده و جبهه مقاومت است که نقش‌آفرینی اصلی را در منطقه ایفا می‌کند و آمریکا و رژیم صهیونیستی اژ این امر به شدت عصبانی است.

وی افزود: امروز‌ مردم در کشورهای اسلامی هوشیارتر و آگاه‌تر شدند و در مقابل استکبار و روش‌های استعماری ایستادگی می‌کنند.

امام جمعه گرگان بیان کرد: امروز دشمن از روی استیصال و سردرگمی دست به ترور و کشتن زنان و کودکان و افراد بی‌گناه می‌زند.

وی در پایان بیان کرد: دشمنان بدانند که انتقامی سخت نزدیک است.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1627580

مهمترین اخبار ایران و جهان: