نیوز سیتی!
15 دی 1402 - 19:56

تفکر شهید سلیمانی با سرعت در حال تکثیر است

امام جمعه دیشموک گفت: تفکر و راه و روش شهید سلیمانی با سرعت در حال تکثیر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک؛ امام جمعه دیشموک در خطبه های نمازجمعه ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان که برای زیارت قبر سردار سلیمانی، پرچمدار مبارزه با داعش و تکفیری به کرمان سفر کرده بودند، تکفیریهاو عاملان و آمران آنها را عامل این حادثه تروریستی دانست و گفت؛ این حمله به خاطر کینه بسیاری است که از سردارشهید به عنوان پرچمدار مبارزه با تکفیر و تروریسم داشتند و قدرت سابق خودشان را به واسطه مجاهدت های سردار دلها و مدافعان حرم ازدست دادند. 

حجت‌الاسلام راوند این عملیات کورکورانه را در آستانه انتخابات، امنیتی سازی کشور و ایجاد التهاب در فضای عمومی و خارج کردن جامعه از حالت عادی و مختل کردن امنیت عینی و ذهنی جامعه بیان کرد و گفت: رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی باشکست غیر قابل ترمیم مواجه شده است، عصبانی، گیج و ناراحت شده است و در پی گستراندن التهاب به منطقه و کاستن از فشار سنگین خودشان در غزه است.

وی عامل اصلی و علل العلل همه حوادث تروریستی در منطقه را استکبار جهانی و صهیونیسم بیان کرد و گفت: این رژیم به علت دخیل بودن در ایجاد تفکر و ساختارهای تکفیری عامل این حرکات ددمنشانه و ضد انسانی هستند و بدون تردید داعش ولیده نحس آمریکا و صهیونیسم است و جز با اراده آنها گامی برنخواهد داشت. 

امام جمعه دیشموک با بیان سخن مقام معظم رهبری که شهید سلیمانی برای آمریکا خطرناک تر از سردار سلیمانی است تصریح کرد: حرکت مردم و زیارت قبر حاج قاسم در سالروز شهادت آن بزرگوار نشانه تکثیر سلیمانی ها در جامعه است و دشمن از تکثیر سلیمانیها وحشت دارد. 

حجت‌الاسلام راوند؛ اندیشه، تفکر و راه شهید سلیمانی را در حال تکثیر دانست و گفت: حمله به پایگاههای آمریکا و صهیونیستها در همه کشورها و  تشکیل انصارالله و حشدشعبی و فاطمیون و زینبیون نشانه تکثیر سلیمانی و تفکر سلیمانی هاست. 

وی زیر سؤال بردن دستگاه‌های امنیتی کشور به بهانه  حملات اخیر را نا عادلانه توصیف کرد و گفت: نهادهای امنیتی در طول ماههای گذشته چندین توطئه تروریستی مثل حادثه کرمان را خنثی کردند و از دیدگاه دیگر نوع فعالیت و زحمات نیروهای امنیتی محرمانه و سری است و برای لطمه ندیدن امنیت روانی جامعه، نتایج بسیاری ار اقدامات اررشمند این نهادها قابل اعلام عمومی نیست. 

امام جمعه دیشموک خدمات اسلام و نظام اسلامی را به زن و هویت زن فراوان دانست و گفت: زن در غرب آلت دست است، ابزار سو استفاده های شخصی و ناهنجاری است اما اسلام در مقابل غرب است و آمار غربیها در مورد آزار و اذیت زن مورد نکوهش دین اسلام است. 

وی کشف حجاب رضتخانی را ظلم به هویت زن دانست و گفت: مقاومت زنان مسلمان ایرانی در مقابل کشف حجاب رضاخان افتخار نسلهای آینده این کشور است. 

حجت‌الاسلام راوند قیام مردمی روحانیت را محور آمادگی تحول اساسی در انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: با برگزاری اربعین ها بعد از قیام خونین 19 دیماه، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید. 

وی قیام 19 دی مردم قم را دارای برکاتی از جمله تسریع روند انقلاب اسلامی، شجاعت حضور در میدان مبارزه و روحیه شهادت طلبی دانست و افزود: یکی از مهمترین برکات قیام 19دی تین بود که جریان تحجر که مردم را ازسیاست دور میکرد و روحانیون و امام را به انواع تهمتها و دروغ ها متهم می‌ساختند، را رسوا کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1627836

مهمترین اخبار ایران و جهان: