نیوز سیتی!
20 بهمن 1402 - 10:10

نعمت گاز به تمام شهرها و 98 درصد روستاهای استان کرمانشاه رسید

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در مراسم جشن انقلاب و عید مبعث خانواده شرکت گاز استان گفت: برکات 4 دهه انقلاب برای مردم به ویژه مردم استان بی‌نظیر بوده که یکی از آن‌ها در امروز بهره‌مندی 100 درصدی شهرها و 98 درصد روستا از نعمت گاز است.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه شامگاه پنجشنبه 19 بهمن‌ماه در مراسم جشن انقلاب و عید مبعث که با حضور کارکنان شرکت گاز به همراه خانواده‌اش تشکیل‌شده بود، ضمن اشاره به خدمات 4 دهه‌ی نظام و انقلاب اسلامی اظهار کرد: یکی از خدمات صورت گرفته در این نظام، خدمات در حوزه سوخت پاک و گازرسانی به شهرها و روستاها است.

وی افزود: اکنون با خدمات صورت گرفته در حوزه گازرسانی اکنون در استان کرمانشاه با شروع گازرسانی به شهر ازگله و بهره‌مندی ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و حدود ۹۸ درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز برخوردار هستند.

*جشن انقلاب و عید مبعث با حضور کارکنان شرکت گاز استان و خانواده‌هایشان  - تالار بعث کرمانشاه


استاندار کرمانشاه ضمن تقدیر از کارکنان و خانواده‌های کارکنان شرکت گاز استان، تصریح کرد: از نزدیک شاهد تلاش و زحمات کارکنان شرکت گاز برای رساندن انرژی پاک و ارزان گاز به دست مردم، علیرغم همه موانع و شرایط اقلیمی سخت بوده‌ام و نقش خانواده‌های آنان در این راستا حائز اهمیت هست لذا از همه این عزیزان و خانواده‌هایشان تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در عرصه‌هایی همچون گازرسانی و پیشرفت‌های علمی، این پیشرفت‌ها را نشانه قوت، اقتدار و قدرت ملت ایران و از برکات و آثار نظام اسلامی دانست و گفت: قدرت نظام و برکات حاصله به پشتوانه پایگاه مردمی‌ای بوده است که همیشه خود را درصحنه نشان داده‌اند و حمایت همه‌جانبه از نظام را به نمایش گذاشته‌اند.

صحرایی ضمن اشاره به اهمیت موضوع انتخابات و تصمیم‌گیری خود مردم برای تعیین سرنوشتشان تأکید کرد: مردم باید از این حق که نظام برای آن‌ها قائل شده دفاع کنند و سرنوشت خودشان را رقم بزنند و بدانند اگر از این حق خود استفاده نکنند دیگران برای آن‌ها تصمیم می‌گیرند.

در ادامه این مراسم ناصر حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه اشاره‌ای به خدمات صورت گرفته شرکت گاز در دوره 23 ساله تأسیس آن در استان داشت و گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۲۵۲ روستای استان، معادل ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان نیز از گاز برخوردارند و بنا داریم حدود ۱۰۰ روستای باقی‌مانده را نیز با اخذ مجوز لازم، گازدار کنیم.

وی گفت: به‌زودی متنعم شدن 100 درصدی جمعیت شهری از نعمت انرژی گاز را جشن می‌گیریم.

*تقدیر از کارکنان شرکت گاز استان یا فرزندانشان که حائز رتبه برتر علمی یا ورزشی شده‌اند


در پایان از برخی کارکان یا فرزندانشان که حائز رتبه‌های برتر در عرصه علمی و ورزشی شده‌ بودند تقدیر به‌عمل آمد.

استان کرمانشاه دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۰ روستا دارد.

پایان پیام/ 3851

منبع: فارس
شناسه خبر: 1665836

مهمترین اخبار ایران و جهان: