نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 10:17

پیام مشترک استاندار و نماینده ولی فقیه در لرستان برای ۲۲ بهمن

استاندار و نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پیام مشترکی صادر و از همه مردم برای حضور در جسن انقلاب دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد و استاندار لرستان بمناسبت فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن پیام دعوت مشترکی را صادر کردند.

متن پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

 یوم الله ۲۲ بهمن چهل و پنجمین سالروز طلوع پربرکت خورشید درخشان انقلاب اسلامی، و تبلور شکوه و عظمت نهضت مبتنی بر تعالیم نبوی، و سیره و حکومت علوی، و سرآغاز حکومت صالحان فرارسید.

۲۲ بهمن، ماه دلدادگی عاشقانی است که با اقتدا به کلام و پیام امام خویش، خود را به خط خون و آتش زدند، و با نثار خون پاک خویش، بشارت «جاء الحق و زهق الباطل» را فریاد، و بر صحیفه شب تار و طولانی، مُهر پایان زدند، و با عنایت الهی هرگونه توطئه و دشمنی دشمنان و بیگانه صفتان را نقش بر آب نمودند، و پرده‌های ظلم و جور حاکمان مستبد را در هم دریدند.

پیروزی مقتدرانه و شکوهمند انقلاب اسلامی، به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، دامنه های افقِ فتح و نصرت الهی را بر ملت مقاوم ایران پدیدار کرد، و پرده‌های ظلمت شرق و غرب را در هم درید، و استقلال، آزادی، و جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد، و ایران و ایرانی بیشتر از پیش سربلند و سرافراز گردید.

بیش از چهار دهه سنت نیکوی برگزاری جشن‌های مردمی، و گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن، حکایت از دلدادگی مردم ولایتمداری است که هر ساله با حضور پرمعنای خود، وفاداری به آرمان‌های بلند الهی و انسانی امام راحل عظیم‌الشأن و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را به نمایش می‌گذارند.

اینجانبان با ادای احترام به پیشگاه بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، و ارواح طیبه شهدای والامقام، از کلیه مردم همیشه در صحنه استان لرستان خصوصاً نسل جوان مومن انقلابی دعوت میکنیم که در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، و در پاسداشت خون پاک و مطهر شهدای والا مقام، بار دیگر با حضور پرشور و انبوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان نمایید.

«والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته»

«سید احمدرضا شاهرخی، فرهاد زیویار»

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1666680

مهمترین اخبار ایران و جهان: