نیوز سیتی!
09 بهمن 1402 - 12:56

کاتانچ: خوشحال نیستم با تیم قدرتمندی مثل تایلند بازی می‌کنیم

سرمربی و بازیکن تیم ملی ازبکستان در نشست خبری پیش از بازی با تایلند شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از قطر، سرتکو کاتانچ در نشست خبری پیش از بازی با تایلند در مرحله یک هشتم جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: بحث خاصی ندارم که به اهمیت این بازی اضافه کنم . آماده این بازی هستیم و باید دید چه عملکردی خواهیم داشت.

او درخصوص انگیزه‌‌ها، مصدومیت الدور شاهمرادف، ایگور سرگئی‌اف، اکبر علی‌جانف و علی‌قل‌اف و مشکلات تیم ازبکستان در مرحله گروهی، گفت: در ۴_۳ روز اخیر سعی کردیم خیلی بهتر از این بازی کنیم. مصدوم داریم و باید شرایط آنها را بررسی کنیم اما می‌خواهیم بدون کمترین ایراد بازی کنیم.

سرمربی تیم‌ ملی ازبکستان تصریح کرد: جام را خیلی خوب شروع کردیم اما در ادامه مقداری نقصان داشتیم. بازی به بازی پیش می‌رویم و می‌دانیم دیدار فردا خیلی سخت است. تایلند تاکنون گل نخورده و در بخش دفاعی خیلی قوی کار می‌کند. خوشحال نیستیم که فردا مقابل چنین تیم با قدرتی بازی می‌کنیم. خودمان را از تایلند برتر نمی‌دانیم. بازیکنان خیلی مهمی داریم که آنها تلاش دارند بهترین عملکردشان را داشته باشند. قبل از جام هم گفته بودیم بازی به بازی پیش می‌رویم و برای این موضوع تلاش می‌کنیم.

کاتانچ در پاسخ به این سوال که آیا فردا با سیستم ۲_۵_۳ بازی می‌کند یا از روش دیگری استفاده خواهد کرد، گفت: باید دید چه اتفاقی می‌افتد. شاید لازم باشد در جریان بازی تغییر سیستم بدهیم.

خامروبکوف: با همه چیز می‌جنگیم 

عادل جان خامروبکوف، بازیکن ازبکستان هم در این نشست خبری گفت: شرایط خوبی داریم و به مردم ازبکستان بابت صعود به این مرحله تبریک می‌گویم. تیم منظمی هستیم و زیرنظر سرمربی با نظم بسیار بالایی کارمان را انجام می‌دهیم.

او درخصوص اینکه با توجه به حذف در مرحله اول حذفی جام ملت‌ها در دوره‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۹ آیا می‌توانند در این دوره از این مرحله عبور کنند، گفت: ممکن است هر اتفاقی بیفتد اما سعی می‌کنیم بهترین بازی خود را انجام بدهیم و مانند مرحله گروهی عملکرد خوبی داشته باشیم‌.

بازیکن تیم ملی ازبکستان خاطرنشان کرد: همانگونه که گفتم با یک تیم خیلی خوب بازی داریم که خیلی سخت گل می‌خورد. خیلی سیستماتیک بازی می‌کنند اما فردا با همه چیز می‌جنگیم تا توانمندی‌های خود را به رخ بکشیم.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1653280

مهمترین اخبار ایران و جهان: