نیوز سیتی!
10 فروردین 1403 - 13:37

پشتیبانی از ولایت فقیه نقشه نفوذ دشمن را از بین می‌برد

منتخب مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اتحاد تحت رهبری ولایت فقیه شکل می‌گیرد و پشتیبانی از ولایت فقیه نقشه دشمن در برابر نفوذ را از بین می‌برد.

آیت‌الله احمد شیخ بهایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات بندگان خدا در ماه رمضان، اظهار داشت: خدمت به نیازمندان یکی از کارهای مهمی است که هم در ماه رمضان و هم در نوروز مورد توجه و توصیه بوده است.

وی با بیان اینکه خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید « واعتصموا بحبل اللـه جمیعا ولا تفرقوا» همگی به ریسمان خدا چنگ بزنید، ادامه داد: ریسمان خدا اسلام، قرآن و نماز است؛ ریسمان خدا اهل‌بیت پیامبر (ص) هستند، همان کسانی که خداوند آنها را واسطه فیض خود قرار داده است.

منتخب مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه وحدت دستور قرآن کریم است، افزود: بعضی دستورات خداوند فردی است و هر فردی برای خود باید این دستورات را انجام بدهد؛ مانند وضو گرفتن که هر فردی برای نماز خود ابتدا وضو می‌گیرد و برای نماز خواندن آماده و مهیا می‌شود.

وی ادامه داد: اما بعضی اعمال به صورت جمعی است همه باید با هم آن را انجام بدهند، مانند نماز جماعت؛ در نماز جماعت همه باید با هم به رکوع و سجود رفته و سایر اعمال نماز را انجام بدهند و همه تابع امام جماعت هستند.

شیخ‌بهائی با بیان اینکه خداوند یک دستور کلی به ما داده که در اعتصام به حبل‌الله است؛ یعنی در تمسک به ریسمان الهی همگی با هم همراه باشیم تا تفرقه بین ما ایجاد نکنند، گفت: وحدت یکی از ضروری‌ترین مسائل برای مسلمین در جهان امروز است.

وی با اشاره به اینکه نژادها و زبان‌ها، دیدگاه‌ها و مذهب‌ها مختلفی وجود دارد اما همه مسلمان هستیم و یک قرآن و پیامبر داریم و همه در مقابل یک خدا سجده می‌کنیم، افزود: باید همه مسلمانان با هم متحد بشویم و در مقابل دشمن مشترک بایستیم.

منتخب مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز جهان اسلام زیر تهدید شدید استکبار جهانی است و امروز شاهد روشن ظلم و استکبار جهانی در غزه وجود دارد، ادامه داد: ببینید امروز بر مسلمین در غزه چه می‌گذرد و مسلمانان در آنجا چگونه زندگی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز مسلمانان جهان در نقاط مختلف از زورگویی و ظلم استکبار رنج می‌برند، بیان کرد: اگر ما وحدت داشته باشیم حتی در برابر مسلمینی که در بلایای طبیعی گرفتار می‌شوند می‌توانیم طوری عمل کنیم که رنج کمتری دیده و کمتر آسیب ببینند.

شیخ‌بهائی با بیان اینکه اگر بخواهیم مشکلات خودمان را حل کنیم باید همه مسلمانان در صف متحدی در مقابل دشمنان اسلام بایستند، تاکید کرد: همه ما باید در یک جبهه و یک لشکر عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه امام سجاد (ع) در صحیفه سجادیه برای مرزداران آن زمان دعا می‌کند و حتی اسم مرزها را هم می‌آورد، گفت: این در حالی است که مرزداران آن زمان از سپاه بنی‌امیه بودند و ایشان با این سپاه هیچ قرابت و آشتی نداشتند اما پای مرز جغرافیایی اسلام در میان است و این مرزداران در آن زمان مدافع اسلام در مقابل جبهه کفر بودند.

منتخب مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حفظ وحدت از واجب‌ترین واجبات است و هر که به وحدت مسلمین ضربه بزند خیانت به اسلام‌ کرده است، افزود: از خدا می‌خواهیم ما را در جبهه دفاع از اسلام قرار دهد و همه با هم هماهنگ و متحد باشیم.

وی با اشاره به اینکه اتحاد تحت رهبری ولایت فقیه شکل می‌گیرد و اولین فایده آن، این است که نقشه‌های دشمن برای نفوذ در بین مسلمین از بین می‌رود، ادامه داد: پشتیبانی از ولایت فقیه نقشه‌های دشمن در برابر نفوذ را از بین می‌برد.

انتهای پیام/511/

 
منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1692436

مهمترین اخبار ایران و جهان: