نیوز سیتی!
11 بهمن 1402 - 09:55

ثبت‌نام ۱۰ هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات در نیشابور

فرماندار نیشابور گفت: در کل حوزه انتخابیه نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه ۱۰ هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات ثبت‌نام کردند که از این تعداد، ۶ هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات شهرستان نیشابور هستند.

مهدی دونده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: با توجه به اینکه یک ماه تا برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری باقی مانده است‌، ما آمادگی لازم را در ستاد انتخاباتی شهرستان نیشابور داریم.

فرماندار نیشابور با اشاره به همکاری هیات‌های اجرایی و نظارت، بیان کرد: ۱۰ هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات ثبت‌نام شدند که به عنوان عضو شعبه در نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه همکاری دارند.

وی ادامه داد: در شهرستان نیشابور ۶ هزار نفر و در کل حوزه انتخابیه نیشابور ۱۰ هزار نفر عوامل اجرایی ثبت‌نام شدند. همچنین در نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه ۴۴۰ نماینده فرماندار و در شهرستان نیشابور ۲۷۷ نماینده فرماندار ثبت‌نام کردند.

دونده با تاکید بر این موضوع که ما تا ۱۹ بهمن ماه منتظر هستیم تا بررسی صلاحیت نامزدها در شورای نگهبان به پایان برسد، اضافه کرد: در یک‌ ماه باقی‌مانده تا انتخابات تدابیری اندیشه شده و نشست‌های متفاوتی با سازمان‌ها، ارگان‌ها و ادارات در راستای جهاد تبیین در فرمانداری نیشابور برگزار شده است.

فرماندار نیشابور تصریح کرد: با توجه به ضرورت افزایش میزان مشارکت برنامه‌ها، استفاده از همه ظرفیت‌ها و بخش‌های مختلف را در دستور کار قرار دادیم تا انتخاباتی با مشارکت حداکثری را در حوزه انتخابیه نیشابور داشته باشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1655336

مهمترین اخبار ایران و جهان: