نیوز سیتی!
12 بهمن 1402 - 13:52

برخورد مناسب با مردم وظیفه مدیران است

امام جمعه بروجرد گفت: وظیفه مدیران برخورد پسندیده با ارباب و رجوع است، مردم باید به انقلاب و نظام دلگرم شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی صبح امروز در جلسه شورای اداری که به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر در دفتر امام جمعه برگزار شد افزود: وظیفه مدیران برخورد پسندیده با ارباب و رجوع است، مردم باید به انقلاب و نظام دلگرم شوند.

وی اظهار داشت: پیشرفت‌های جهانی از چند صد سال پیش آغاز شده است، چرا در زمان پهلوی ایران پیشرفت نمی‌کرد؟، ایران در آن زمان ۶ میلیون بشکه نفت می‌فروخت و دولت بسیار پول دار بود، ولی بسیاری از مردم ضعیف بودند و وابستگی شدید به آمریکا و انگلیس وجود داشت.

امام جمعه بروجرد گفت: زمان پهلوی در بسیاری از شهرها برق و گاز وجود نداشت و تامین انرژی مشکل بود، امروز نیز کشورهای جهان در تامین انرژی مشکلات فراوانی وجود دارد، ولی رسانه‌های غربی هیچ مشکلی با آنان ندارند.

حسینی افزود: ملت ایران مردمی صبور و با ایمان هستند که باید مورد تکریم قرار بگیرند، مدیران تلاش کنند تا با راهکارهای مختلف مشکلات مردم را حل و فصل کنند.

وی اظهار داشت: میز‌هایی که مدیران پشت آن نشسته‌اند خون بهای شهدا است و باید دلسوزانه برای مردم کار کرد، انسان‌های بزرگی برای تداوم انقلاب به شهادت رسیدند، مسئولان باید دغدغه انقلاب را داشته باشند، انقلاب اسلامی ایران امید مستضعفان جهان است، انقلاب اسلامی ایران تاکنون کشورهای مستضعف بسیاری را از فروپاشی نجات داده است.

امام جمعه بروجرد گفت: ایران اسلامی در برابر ابرقدرت‌های جهان ایستاده و ملت ایران باید قدر عزت و اقتدار خود را بداند، پیشرفت‌های نظام باید تبیین شود و این وظیفه مدیران است.

حسینی افزود: انتخابات باید با شکوه خاص مانند انتخابات‌های  گذشته برگزار شود، کسانی که دلسوز نظام و انقلاب هستند باید انتخاب شوند، نباید قومی و طایفه‌ای و جناحی رای بدهیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1656936

مهمترین اخبار ایران و جهان: