نیوز سیتی!
23 بهمن 1402 - 09:39

راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی پشتیبانی ملت از انقلاب بود

امام جمعه بانه گفت: ملت ایران همواره در تمام صحنه‌ها با حضور پرشور و حماسی خود ثابت کرده‌اند که محکم پای نظام ایستاده‌اند و در راهپیمایی دیروز نیز چنین صحنه‌ای به نمایش درآمد.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بانه با اشاره به حضور پرشور مردم کردستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: همه مردم دیروز با احساس قلبی و براساس یک تکلیف قانونی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

وی افزود: هر چند ضدانقلاب برای جلوگیری از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تلاش می‌کرد اما حضور مردم در این راهپیمایی نشان داد، حنای آنها همچنان پیش ملت ایران و خاصتا مردم کرد رنگی ندارد.

وی افزود: ملت ایران همواره در تمام صحنه‌ها با حضور پرشور و حماسی خود ثابت کرده‌اند که محکم پای نظام ایستاده‌اند و در راهپیمایی دیروز نیز چنین صحنه‌ای به نمایش درآمد.

امام جمعه بانه اذعان کرد: مردم انقلابی و شهیدپرور بانه نیز در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور دشمن‌شکن و معنادار داشتند.

ماموستا خدایی اضافه کرد: مسوولان باید قدر این مردم را بدانند و اکنون که درگیر مشکلات اقتصادی هستند آنان را از این مشکلات نجات دهند.

وی اضافه کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی یکی از رویدادهای مهم در تاریخ ملت سرافراز ایران اسلامی است که باید این روزهای سرنوشت‌ساز و مهم را برای جوانان یادآوری کنیم.

ماموستا خدایی تصریح کرد: مردم بانه ثابت کرده‌اند مرزدار خوبی برای کشور و حافظان انقلاب هستند و در طول این سال‌ها اجازه تعدی دشمن به خاک کشورمان در این مرزها را نداده‌اند.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1668636

مهمترین اخبار ایران و جهان: