نیوز سیتی!
12 اسفند 1402 - 02:21

میلان از لاتزیو ۱۰ نفره ۳ امتیاز گرفت

بیست‌و‌هفتمین هفته از رقابت‌های سری A ایتالیا با پیروزی میلان مقابل لاتزیو در پایتخت آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نخستین بازی از هفته بیست‌و‌هفتم سری A ایتالیا، شب گذشته (جمعه) در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم‌ فوتبال لاتزیو پذیرای میلان بود که این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر میلانی‌ها به لطف گل دیرهنگام نوا اوکافور در دقیقه 88 به پایان رسید.

میلان در حالی تمام امتیازات بازی را از آن خود کرد که حریفش از دقیقه 57 با اخراج لوکا پلگرینی 10 نفره شده بود. دقایق پایانی این بازی با تنش‌ همراه بود چرا که داور مسابقه مجبور شد دو بار دیگر از کارت قرمز خود استفاده کند که یکی از آنها برای جریمه کردن آدام ماروشیچ در دقیقه 4+90 پس از  هل دادن لیائو بود و دیگری برای اخراج متئو گوندوزی در دقیقه 6+90. به این ترتیب لاتزیو بازی را هشت نفره به پایان رساند و سه بازیکن خود را برای بازی بعدی‌اش مقابل اودینزه از دست داد.

میلان با این نتیجه 56 امتیازی شد و اختلافش با یوونتوس رده دومی را کاست و فاصله را به تنها یک امتیاز کاهش داد. این در شرایطی است که یوونتوس این هفته باید به مصاف ناپولی قهرمان فصل گذشته مسابقات برود، دیداری که فردا شب (یکشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران در ناپل برگزار خواهد شد.

 

در ادامه بازی‌های هفته بیست‌و‌هفتم سری A، امروز سه بازی برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

اودینزه - سالرنیتانا، ساعت 17:30
مونتزا - رم، ساعت 20:30
تورینو - فیورنتینا، ساعت 23:15

در جدول رده‌بندی سری A، اینتر 69 امتیازی صدرنشین است، یوونتوس با 57 امتیاز دوم است، میلان با یک بازی بیشتر و 54 امتیاز در رده سوم قرار دارد و بولونیای 48 امتیازی هم چهارم است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1680880

مهمترین اخبار ایران و جهان: