نیوز سیتی!
02 بهمن 1402 - 21:54

ششمین جشنواره ملی موسیقی شمس و مولانا در خوی آغاز شد

ششمین رویداد ملی جشنواره موسیقی شمس و مولانا امسال به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت علی علیه السلام و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه،ششمین رویداد ملی جشنواره موسیقی شمس و مولانا امسال به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت علی علیه السلام و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

ششمین جشنواره ملی موسیقی شمس و مولانا با راهیابی ۱۲ گروه موسیقی سنتی و اصیل ایرانی از میان ۳۵۰ گروه ثبت نام کننده از استان‌های تهران، اصفهان، لرستان، گیلان، کردستان، آذربایجان‌شرقی و گلستان از دوم تا چهارم بهمن ماه توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی برگزار می‌شود.

امسال داوری این جشنواره به عهده اساتید برتر موسیقی کشورمان استاد حسام الدین سراج و استاد هادی منتظری است که استاد حسین مهدیزاده هم از اساتید برتر موسیقی استان استاد هاشم عابدی هم در داوری همراه این دو استاد بزرگ خواهند بود.

جشنواره شمس و مولانا به مدت ۳ شب در مجتمع فرهنگی و آموزشی بوتراب خوی برگزار می‌شود و تورهای گردشگری مختلفی هم برای دیدن این جشنواره از شهرهای مختلف کشورمان به خوی سفر خواهند کرد.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1646336

مهمترین اخبار ایران و جهان: