نیوز سیتی!
23 بهمن 1402 - 23:53

فرهنگسراها به کمک برگزاری کنسرت‌ها می‌آیند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر از همکاری فرهنگسراها در برگزاری کنسرت‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر که در تالار وحدت حضور پیدا کرده بود در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام شعبانیه گفت: موضوعات فرهنگی انقلاب باعث این موضوع شده که جشنواره ها همه همین ایام برگزار شود، اختتامیه شعر، فیلم ،تئاتر برگزار شده و در حال حاضر موسیقی و هنرهای تجسمی را داریم.
اسماعیلی ادامه داد: امشب جشنواره موسیقی فجر با اجرای خوب و با برنامه خوب با زحمت  دبیر و مدیرکل هنری برگزار شد.
وی درباره مشارکت فرهنگسراها در اجرای جشنواره موسیقی فجر خاطرنشان کرد: من باید از همکاران فرهنگسراها تشکر کنم که با ما هماهنگ شدند تا مشتاقان بیشتری حضور یابند. این وسعت باید گسترش پیدا کند. در حال حاضر  لحاظ محیط به خاطر اشتیاق بالای مردم دچار کمبود سالن هستیم. به امید خدا پردیس جشنواره های فجر که ساختش به زودی آغاز می شود، به کمک ما خواهد آمد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره‌ حمایت از موسیقی نواحی یادآور شد:موسیقی اقوام، سنتی، مقامی و‌ محلی مورد حمایت جدی وزارتخانه است ، من از دوستان خواستم در تقویم حمایتی ویژه به موسیقی اقوام نگاه کنند و  سالن ها را با همکاری در اختیار گروه ها بگذارند.
وی با بیان اینکه جشنواره ها را با حمایت از شخصیت های هنری در نظر داریم، توضیح داد: این شخصیت ها شاید در کلان شناخته نشده باشند اما  در استان خود مورد احترام و پر رونقند، ما بخش مهم این افراد را تجلیل کردیم و الحمدالله این را گسترش خواهیم داد.
پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1669536

مهمترین اخبار ایران و جهان: