نیوز سیتی!
11 دی 1402 - 09:08

توصیه‌ای به اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه انتخابات

عضو شورای ائتلاف اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آنچه که تصمیم جمعی جریان است باید توسط تمامی اعضاء و ارکان پذیرفته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج حجت‌الاسلام حمزه پیشقدم از اعضای کمیته کارگروه انتخابات شورای ائتلاف استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای ائتلاف اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد به کمرنگ شدن نقش جریانات سیاسی اشاره کرد و‌ گفت: الهی اهدنا صراط مستقیم؛ صراط مستقیم همان حاکمیت الهی است.

وی گفت: این حاکمیت در دورانی به وسیله اولیا الهی راهبری می شد در عصر کنونی مصداق صراط مستقیم، انقلاب اسلامی ایران است که با سیاست دینی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی مدیریت می شود. 

این مسوول افزود: امروزه یکی از مسیرهای صراط مستقیم، جریانات سیاسی است لذا اگر این جریانات و‌ تشکل ها در مسیر حق باشند می‌توانند منشأ اثر باشند.

وی گفت: بزرگترین سؤال قابل تأمل این است که چرا تعداد جریانات سیاسی که هدف همه آنها در ظاهر واحد است، روز به روز در حال گسترش است؟!
 

این عضو شورای ائتلاف استان گفت: آیا تعدد جریانات سیاسی بدین معنی است که جریانات سیاسی پیشین جوابگو‌ی نیازهای جامعه نبوده و کارآیی لازم را نداشته است؟!.

وی گفت: به نظر می رسد مشکل اصلی این است که جریانات سیاسی به مثابه آتشفشانی هستند که به یک باره فوران می کنند و بعد از مدتی به سردی می گرایند و خاموش می شوند صرفا به معرفی کاندیداها و برنامه های پیش رو می پردازند و بعد از معرفی و رسیدن به خواسته هایشان برای حل مشکلات مردم مطالبه گری و دفاعی ندارند.

پیشقدم گفت: اکنون انتظار مردم از بزرگان و سران جریانات سیاسی مطالبه گری در دفاع از حق مردم است.

وی افزود: نکته دیگر اینکه اعضای جریانات سیاسی باید در ظاهر و باطن تابع جریان الهی، متحد و متفق القول باشند.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: آنچه که تصمیم جمعی جریان است باید توسط تمامی اعضاء و ارکان پذیرفته شود و در آن مسیر تا رسیدن به هدف واحد حرکت کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1622536

مهمترین اخبار ایران و جهان: