نیوز سیتی!
23 دی 1402 - 11:59

رئیس ستاد انتخابات: موضع وزارت کشور درباره مشارکت در انتخابات دیدن همه اقشار و گروه‌هاست

معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات گفت: اگر قرار باشد در انتخابات مشارکت داشته باشیم، موضع وزارت کشور دیدن همه اقشار و گروه‌ها است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، «سید محمدتقی شاهچراغی» معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات، امروز در همایش مدیران کل روابط عمومی استانداری‌ها و سازمان های تابعه وزارت کشور گفت: رسانه، مرکز ثقل همپوشانی‌ها برای کار روابط عمومی و اطلاع‌رسانی است. روابط عمومی ها باید در حوزه پیام رسان‌های داخلی و ظرفیت‌های آن‌ها و ایجاد احتمالاً ظرفیت های جدید دیده شده در آینده، فعال باشند.

وی با اشاره به کارکرد روابط عمومی‌ها در استان‌ها ادامه داد: آنچه در حوزه روابط عمومی‌ها باید مورد توجه باشد، این است که به شکل منطقی، شاهد استمرار نشست‌ها در استان‌ها با مردم باشیم و تلاش شود به طور شایسته، امیدآفرینی القاء شود.

شاهچراغی گفت: همه دولت‌ها خدماتی داشته‌اند و لذا نمی‌توان گفت که همه دولت‌های قبل کاری نکرده‌اند و فقط ما داریم کار می‌کنیم؛ این صحبت ظلم به نظام است. لازم است روابط عمومی‌ها جدول‌هایی ایجاد کنند و در آن‌ها به مردم بگویند که طی دو سال گذشته، چقدر خدمات شامل گاز رسانی و برق‌رسانی و …انجام شده و اگر هم احیاناً در جایی کاری صورت نگرفته، به طور شفاف علت آن گفته شود.

وی افزود: مشکلات معیشتی و اقتصادی داریم و در این خصوص روابط عمومی‌ها می‌توانند در تبیین آن‌ها برای مردم، کمک کنند.

شاهچراغی اضافه کرد: اگر قرار باشد در انتخابات مشارکت داشته باشیم، موضع وزارت کشور دیدن همه اقشار و گروه‌ها است.

رئیس ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: در عین حال باید تصریح کرد که مردم، جمعیت مخاطب و میدان‌دار اصلی هستند؛ روابط عمومی‌ها نباید با نگاه عمومی، وارد مسایل شوند و بگویند که یکی، خوب و دیگری، بد است؛ البته بیان موضوعات کلی و عمومی یا موضوعات خاص امنیتی، امر دیگری است.

در حال تکمیل...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1635836

مهمترین اخبار ایران و جهان: