نیوز سیتی!
17 دی 1402 - 14:59

جهاد تبیین روح حاکم بر برنامه‌های دهه فجر باشد

فرماندار نهاوند گفت: روح حاکم بر برنامه‌های دهه فجر امسال بحث جهاد تبیین باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، ضرغام احمدوند ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر در سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: با توجه به شرایط ویژه امسال به لحاظ اهمیت برگزاری انتخابات و هجمه دشمنان نظام علیه جمهوری اسلامی، لازم است بحث جهاد تبیین در دهه فجر محور و سرلوحه کارهای مدیران قرار گیرد.

وی گفت: امروز جایگاه جمهوری اسلامی مورد توجه دنیا قرار گرفته و همین مساله دشمنی‌ استکبار را تقویت کرده است تا جایی که سعی دارند فشار را افزایش دهند تا به اهداف خود برسند بنابراین خنثی‌سازی دسیسه دشمن با جهاد تبیین امکان‌پذیر خواهد بود.

فرماندار شهرستان نهاوند افزود: دشمن موضوع انتخابات که حساس‌ترین و سرنوشت‌سازترین مساله روز کشور است را نیز نشانه گرفته تا مردم را از حضور پای صندوق‌های رای دلسرد کند‌.

وی بیان دستاوردها و خدمات نظام به مردم را عامل ایجاد امیدواری دانست و گفت: انقلاب اسلامی منشا خدمات گسترده‌ای به کشور و مردم شده و جایگاه اسلام را در دنیا بالا برده است.

احمدوند افزود: تبیین و تشریح این اقدامات برای مردم زمینه‌ساز افزایش اطلاع آنها از دستاوردها و دلبستگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

وی گفت: امسال برای برگزاری جشن‌های دهه فجر ۲۲ کمیته با مسئولیت ادارات مختلف تشکیل شده که از مسئولان آن درخواست داریم تا ۱۰ روز آینده طرح‌های خود را به فرمانداری اعلام کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: با توجه به اینکه انتظار می‌رود طرح‌ها بدون کم و کاستی مورد بهره‌برداری قرار گیرند از مسئولین می‌خواهیم پروژه‌هایی که تکمیل شده‌اند را جزو طرح‌های افتتاحی قرار دهند.

وی بر حضور مسئولین در بین مردم و برقراری ارتباط مستقیم با آنها تاکید کرد و گفت: دهه فجر فرصت مغتنمی است تا مسئولین بین مردم حضور داشته باشند و از نزدیک مشکلات آنان را پیگیری کنند.

احمدوند اضافه کرد: در این رابطه مساجد بهترین مکان برای دیدار با مردم است که البته ما چندین هفته است با حضور امام جمعه در مساجد محلات حضور یافته و مشکلات آنان را از نزدیک مورد پیگیری قرار می‌دهیم.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1629636

مهمترین اخبار ایران و جهان: