نیوز سیتی!
15 فروردین 1403 - 00:46

شاکری: برای بازگشت به کشتی عجله نمی‌کنم

قهرمان جوانان جهان که او هم سال گذشته بعد از حسن یزدانی کتفش را جراحی کرد، گفت برای بازگشت به تمرینات و صحنه مسابقات عجله نخواهد کرد.

محمدرضا شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت کتف جراحی‌شده‌اش اظهار داشت: خدا را شکر کتفم رو به بهبود است و اگر درست پیش بروم، چند ماه دیگر می‌توانم کشتی بگیرم، شاید سه ماه دیگر روی تشک باشم.

وی که هنوز شرایط سنی حضور در رده سنی جوانان را دارد، تأکید کرد: در این مدت طبق برنامه کادر فنی کارم را پیش بردم و تلاش کردم حالا که نمی‌توانم در اردو بوده و تمرین کشتی انجام دهم، از سایر برنامه‌های بدنی‌ام عقب نمانم.

شاکری راجع به اینکه آیا به مسابقات جوانان جهان می‌رسد، تصریح کرد: احتمالاً به مسابقات می‌رسم، چون بعد از رقابت‌های المپیک برگزار می‌شود.

این کشتی‌گیر 19 ساله بروجردی که سال گذشته مدال طلای 65 کیلوگرم جوانان جهان را به خود اختصاص داد، در مورد اینکه آیا به حضور در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی در سال 2024 هم فکر می‌کند، گفت: ابتدا باید به تشک و تمرین کشتی برگردم، بعد از آن قطعا به همه تلاشم را خواهم کرد که هر مسابقه‌ای پیش رو باشد به بهترین نحو ممکن پشت سر بگذارم.

قهرمان جام تختی سال 1402 در خاتمه خاطر نشان کرد: برای برگشتن به کشتی عجله نمی‌کنم که درمان کتفم به خوبی پیش برود. بدن کشتی‌گیر حداکثر برای شرکت در مسابقه، طی سه ماه تمرین آماده می‌شود. باید دوره درمانم و نقاهتی که از ابتدا لازم بود، طی شود تا به بهترین شکل ممکن و بالاترین بازدهی کتفم به تشک برگردم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1694180

مهمترین اخبار ایران و جهان: