نیوز سیتی!
26 بهمن 1402 - 11:53

ساری: در بازی برگشت باید از جهنم عبور کنیم

سرمربی لاتزیو از عملکرد تیمش در بازی مقابل بایرن مونیخ در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریتزیو ساری که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه یک بر صفر بایرن مونیخ را شکست دهد، گفت: این برد با برنامه، تلاش و البته با رنج به دست آمد. رضایت فوق‌العاده‌ای بابت شکست یکی از بهترین تیم‌های اروپا داریم، اما متأسفانه فرصت‌هایی را هم به هدر دادیم.

وی افزود: در طول بازی با یک ذهنیت واحد حرکت کردیم. طبیعی بود که لحظاتی پر از رنج داشته باشیم، اما موقعیت‌های گلزنی زیادی هم داشتیم و خوشبختانه یکی از آنها را تبدیل به گل کردیم. بایرن مونیخ تیمی قدرتمند است و حتی بازیکنانی که به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شدند، تأثیرگذار ظاهر شدند. باید از این برد لذت ببریم، اما می‌دانیم که در بازی برگشت در آلمان باید از جهنم عبور کنیم.

سرمربی ایتالیایی لاتزیو درباره سرمربی بایرن که به خاطر نتایج ضعیفی که تیمش اخیراً کسب کرده تحت‌فشار است، اظهار داشت: توخل خیلی بیشتر از من برده است، بنابراین او می‌داند چه باید بکند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1671080

مهمترین اخبار ایران و جهان: