نیوز سیتی!
06 فروردین 1403 - 11:51

تسلیت سفیر ایران در تاجیکستان به ملت روسیه

سفیر ایران در تاجیکستان با حضور در سفارت روسیه در این کشور، حمله تروریستی مسکو را محکوم کرد.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، علیرضا حقیقیان، سفیر جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان، امروز دوشنبه 6 فروردین با حضور در سفارت فدراسیون روسیه در این کشور، دفتر یادبود حادثه تروریستی اخیر در مسکو را امضاء نمود.

سفیر کشورمان در پیام خود ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی اخیر در شهر مسکو، با خانواده‌های جان باختگان ابراز همدردی کرده و این حادثه تلخ را به دولت و ملت روسیه تسلیت گفت.

روز گذشته نیز علی باقری، معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان امروز با حضور در سفارت روسیه یاد قربانیان حمله تروریستی مسکو را گرامی داشت.

سفارت روسیه در تهران در این خصوص نوشت: علی باقری، معاون وزیر امور خارجه ایران امروز با حضور در سفارت روسیه پیامی را در دفتر تسلیت به یاد قربانیان حمله تروریستی 22 مارس مسکو نوشت.

جمعه شب رسانه‌های روس از حمله تروریستی به تالار شهر کروکوس در حومه مسکو خبر دادند که بر اساس آمار رسمی منتشر شده توسط مقامات روسیه تاکنون 133 نفر کشته و 152 نفر زخمی شدند.

بعد از این حادثه تروریستی حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: اقدام تروریستی اخیر در شهر مسکو را قویا محکوم کرده، ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های جان باختگان،  به همکارم سرگئی لاورف، دولت و ملت روسیه این حادثه تلخ را تسلیت می‌گویم.

وی خاطرنشان کرد مبارزه مشترک و موثر با ‎تروریسم، نیازمند اقدام جدی و بدون تبعیض جامعه بین المللی است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1690680

مهمترین اخبار ایران و جهان: