نیوز سیتی!
02 فروردین 1403 - 13:10

تماس با سامانه ۱۳۷ برای گزارش آسیب‌های اجتماعی

رئیس سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرد: در ایام نوروز شهروندان در صورت مشاهده آسیب‌های اجتماعی می‌توانند به شکل ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ پلاس تماس بگیرند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، احمد احمدی صدر اظهار کرد: پایگاه‌های 3 گانه خدمات اجتماعی این سازمان در پایانه‌های مسافربری باتوجه به  تردد بالای هموطنان مسافر در ایام تعطیلات نوروز با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در پایانه‌های مسافربری فعال است.

وی افزود: بیشترین خدمات ارائه شده در پایانه‌های مسافربری ویژه افراد در راه مانده است که در این راستا همکاری مناسبی از سوی تعاونی‌های مسافربری، خیران، کمیته امداد، بهزیستی، سازمان‌های غیردولتی و سایر نهادهای خدماتی با مددکاران پایگاه‌های خدمات اجتماعی پایانه‌های مسافربری برای رفع آسیب اجتماعی برقرار شده است.

احمدی صدر ادامه داد: در حال حاضر 29 پایگاه خدمات اجتماعی در مناطق آسیب خیز شهر تهران دایر شده است که برخی از این پایگاه‌ها از سوی این سازمان در پایانه‌های مسافربری ، سازمان تاکسیرانی ، سازمان بهشت حضرت زهرا(س) و حرم مطهر امام(ره) فعالیت دارند.

رئیس سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در ایام نوروز شهروندان در صورت مشاهده آسیب‌های اجتماعی می‌توانند به شکل 24 ساعته با سامانه 137 پلاس تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1689280

مهمترین اخبار ایران و جهان: