نیوز سیتی!
07 بهمن 1402 - 14:46

همراه داشتن زنجیر چرخ در محور های کرج-چالوس و طالقان الزامی است

رئیس پلیس راه استان البرز: ماموران پلیس راه در محورهای کوهستانی، خودروها را کنترل و در صورت همراه نداشتن زنجیر چرخ از ادامه مسیر جلوگیری می کنند.

پیمان کرمی رئیس پلیس راه استان البرز، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار فارس در کرج، اظهار کرد: ماموران پلیس راه در محورهای کوهستانی، خودروها را کنترل و در صورت همراه نداشتن زنجیر چرخ از ادامه مسیر جلوگیری می کنند.

وی اضافه کرد: برخی رانندگان نیز بدون بررسی وضعیت زنجیر چرخ و لوازم ایمنی وارد محورهای کوهستانی می شوند که نقص زنجیر چرخ آنان را در ادامه مسیر گرفتار می کند.


پیمان کرمی گفت: برخی رانندگان با وجود همراه داشتن زنجیرچرخ، استفاده از آن را جدی نمی گیرند و حتی قادربه بستن آن نیز نیستند.


وی اضافه کرد: در صورت ضرورت انجام سفر در جاده های البرز ، رانندگان خودروهای خود را به لوازم ایمنی ، تجهیزات زمستانی و چراغ های مه شکن مجهز کنند.


کرمی تاکید کرد: همراه داشتن زنجیر چرخ در جاده های کرج - چالوس و طالقان  الزامی شد.


وی افزود: سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودرو، همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است.


کرمی بیان کرد: به مسافرانی که قصد تردد از محورهای مواصلاتی البرز را دارند توصیه کرد سفر خود را به زمان دیگر موکول کنند.


وی گفت: تیم های گشت سیار، نامحسوس و پیاده پلیس راه و امدادگران هلال احمر، اورژانس و راهداران استان البرز در راه های این استان مستقر شدند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1650880

مهمترین اخبار ایران و جهان: