نیوز سیتی!
07 بهمن 1402 - 16:54

رشد ۱۰۰ درصدی حضور مازندرانی‌ها در اعتکاف

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، از رشد ۱۰۰ درصدی حضور معتکفان در سال جاری خبر داد و گفت: برنامه‌های مختلف در جمع معتکفان به اجرا در آمد که بیان احکام، حلقه‌هاای معرفتی، نشست‌های بصیرتی و تبیینی، محافل قرآنی، قرائت دعا و مناجات و سایر از جمله این برنامه‌ها است که مورد توجه معتکفان بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حجت‌الاسلام شریف‌تبار امروز شنبه هفتم بهمن ماه امسال طی گفت‌وگویی با اشاره به اهمیت برگزاری مناسک اعتکاف در سال جاری، اظهار کرد: امسال بیش از ۲۱ هزار و ۵۰۰ نفر از مازندرانی‌ها در اعتکاف رجبیه شرکت کردند که نسبت به سال قبل بیش از ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

وی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به این مراسم معنوی و تشکر از همکاری نهادها و سازمان‌ها از جمله اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، سپاه و به ویژه هیأت امنای مساجد خاطر‌نشان کرد: امسال با توجه به استقبال خوب و کم‌نظیر جوانان و نوجوان به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان برای حضور در این مراسم معنوی، بیش از ۳۴۸ مسجد برای این امر تدارک دیده شد که نشان از ظرفیت بالای معنوی در این استان دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به حضور روحانیون و مبلغان و بازدید مسؤولان از معتکفان اشاره کرد و گفت: با هماهنگی به عمل آمده با دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با این امر، بازدید مسؤولان از جمله نماینده ولی فقیه در استان و حضور و بیان مسایل معنوی روحانیون سرشناس استان از جمله آیت‌الله توکل، آیت الله معلمی و اساتید مطرح و روحانیون مستقر در جمع معتکفان به اجرا در آمد.

شریف‌تبار ادامه داد: برنامه‌های مختلف در جمع معتکفان به اجرا در آمد که بیان احکام، حلقه‌هاای معرفتی، نشست‌های بصیرتی و تبیینی، محافل قرآنی، قرائت دعا و مناجات و سایر از جمله این برنامه‌ها است که مورد توجه معتکفان بوده است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1651136

مهمترین اخبار ایران و جهان: