نیوز سیتی!
24 اردیبهشت 1402 - 14:17

ورزش نابینایان قم نیاز به کمک و همراهی بهزیستی دارد

قم - مدیرکل ورزش و جوانان استان قم یکی از لازمه‌های موفقیت ورزشکاران نابینا در قم را کمک و همراهی بهزیستی با ورزشکاران نابینا و کم بینا عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم سانی خانی پیش از ظهر یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت نابینایان و کم بینایان استان قم در سالن شهید عزیززادگان اداره کل ورزش و جوانان استان قم اظهار داشت: نابینایان و کم بینایان ورزشکار استان قم نیاز به کمک و همراهی بهزیستی دارند و این در حالیست که خوشبختانه همکاری خوبی در استان از سوی این نهاد با ورزشکاران را شاهد هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم ابراز داشت: شهرداری قم نیز خوشبختانه برنامه‌های خوبی برای حمایت از ورزش و جوانان قمی در دستور کار دارد و امید است در آینده شاهد حمایت از ورزش نابینایان و کم بینایان توسط این نهاد عمومی باشیم.

سانی خانی گفت: اعضای جدید انتخاب شده برای هیئت نابینایان و کم بینایان باید دغدغه مند و دلسوز نابینایان و کم بینایان باشند و ورزشکاران این حوزه از استان قم در ورزش کشور خوش درخشیده اند.

وی بیان کرد: کار در هیئت نابینایان و کم بینایان نیاز به افراد دلسوز دارد و برای سکانداری هیئت در استان افراد دلسوز همواره پیش قدم شده اند.

وی افزود: امیدواریم رئیس جدید هیئت نابینایان و کم بینایان استان قم بتواند با تعامل با بخش خصوصی اقدام به قهرمان پروری در رشته‌های ورزشی هشت گانه نابینایان کند.

در پایان مجمع انتخاباتی هیئت ورزشی نابینایان قم مهدی رضایی نژاد در رقابت با سمانه سلیمانی با کسب ۱۰ رأی از ۱۳ رأی به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1211280

مهمترین اخبار ایران و جهان: