نیوز سیتی!
01 خرداد 1402 - 22:18

ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش اقتدار ایران را به دنیا نشان داد

گرگان- فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: به برکت خون پاک شهداء ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش از اقیانوس‌ها و دریاهای مختلف عبور کرد و با نشان دادن اقتدار خود به ابرقدرت‌ها به کشورمان بازگشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ملک شاهکوهی شامگاه دوشنبه در پنجمین جشنواره مالک اشتر بسیج در گمیشان اظهارکرد: به برکت خون پاک شهداء ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از اقیانوس‌ها و دریاهای مختلف عبور کرد و با نشان دادن اقتدار خود به ابرقدرت‌های دنیا به کشورمان بازگشت.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: آمریکایی‌ها بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حمایت مالی و آموزش نظامی منافقین اقدام به ترور و به شهادت رساندن ۱۷ هزار نفر از هموطنان کرده که امروز به برکت خون شهدا و تدابیر رهبر معظم انقلاب از امنیت خوبی برخوردار هستیم و با ایستادگی خود در مقابل استکبار جهانی امروز به عنوان الگو برای کشورهای منطقه از قبیل لبنان، سوریه، فلسطین و غیره شناخته می‌شویم.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران به برکت مقاومت رزمندگان در عملیات متعددی از قبیل ثامن الائمه، طریق القدس، فتح المبین و بیت المقدس پیروز و بخش‌های زیادی از خاک کشور عزیزمان را از رژیم صدام پس گرفت.

ملک شاهکوهی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بنا به تدابیر امام راحل، سفارت آمریکا از کشورمان خارج شد و امروز به تدبیر رهبر فرزانه انقلاب آمریکا در حال خارج شدن از منطقه است.

وی در خصوص دومین چالش جمهوری اسلامی به موضوع تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: در جنگ تحمیلی کشورمان ساده‌ترین ابزار جنگی نداشت و در تحریم نظامی قرار داشت در حالی که امروز با داشتن متخصصان انقلابی، پیشرفته‌ترین سلاح‌های مدرن را در اختیار داریم و جزو ابرقدرت‌ها در حوزه نظامی هستیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1231436

مهمترین اخبار ایران و جهان: