نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 10:44

راه‌آهن پل‌دختر_ اندیمشک کلنگ زنی می‌شود/ پل‌دختر اعتبارات ویژه نیاز دارد

معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری لرستان گفت: عملیات اجرایی راه‌آهن پل‌دختر_اندیمشک در سفر رییس جمهور به لرستان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، احمدرضا دالوند روز چهارشنبه در جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی که با حضور علی نیکزاد نایب رییس مجلس در پل‌دختر برگزار شد، اظهار کرد: پل‌دختر به واسطه قرار گرفتن در مسیر رودخانه کشکان وضعیت متفاوتی نسبت به دیگر شهر‌های استان دارد.

وی  به خسارات ناشی از سیل ۱۳۹۸ به پل‌دختر اشاره کرد و افزود: بسیاری اززیرساخت‌های این شهرستان پس از سیل ویرانگر ۱۳۹۸ از بین رفت و بازگشت شهرستان به وضعیت عادی نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: وضعیت جاده  قدیم پل‌دختر_خرم‌آباد به دلیل خسارات ناشی از سیل نامناسب و نا ایمن می‌باشد که اولویت نخست استان در بحث پروژه‌های عمرانی در این شهرستان، احداث چهارخطه پل‌دختر-خرم‌آباد است که نیازمند اعتبار کلان است.

وی افزود: به زودی در سفر دوم رییس جمهور به لرستان عملیات اجرایی راه‌آهن پل‌دختر-اندیمشک، آغاز خواهدشد.

دالوند یادآورشد: ایستگاه‌های پمپاژ نقش مهمی در کشاورزی و اشتغال مردم پل‌دختر دارند که متاسفانه پس از گذشت سال‌های متمادی و اعتبارات قطره‌چکانی هم‌چنان به بهره‌برداری نرسیده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1202036

مهمترین اخبار ایران و جهان: