نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 21:51

مسؤولان در راه گشایش گره‌های اقتصادی قدم برمی‌دارند/ ایران با اقتدار پیش می‌رود

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: با تلاش مسؤولان و دلسوزان نظام اسلامی و با باز شدن گره‌های اقتصادی، در اوج عزت و اقتدار پیش خواهیم رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رضایی، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین امشب در جمع طلاب خواهر مجتمع حوزوی الزهرا (س) سمنان اظهار کرد: مکتب عاشورا آکنده از آموزه‌های اسلامی، عزتمندی، مقاومت و ایثار است و پرچم ولایت‌مداری و بصیرت یاران امام حسین (ع) در واقعه کربلا همچنان در اوج قرار دارد.

وی با مقایسه تطبیقی نهضت عاشورا و انقلاب اسلامی ایران افزود: در بررسی تطبیقی قیام عاشورا و انقلاب اسلامی ایران، نمونه‌ها و مصادیق برجسته‌ای از ایثار و بصیرت وجود دارد و مقایسه سیره شهدا و خانواده معظم آنان در دوران سخت ستم‌شاهی و دفاع مقدس از الگوهای بارز این تطابق است.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امام حسین (ع) جان دادند تا اسلام زنده بماند و با شهادت خود، اسلام را احیا کردند؛ اما حکومت اسلامی شکل نگرفت. در انقلاب اسلامی ایران با پیروزی بر طاغوت، حکومت اسلامی شکل گرفت؛ حکومتی الهی که برگرفته از مکتب حسینی است.

رضایی ادامه داد: در طول تاریخ انقلاب و در مواجه با طوفان‌های سهمگین حوادث، همین خون و بیرق امام حسین (ع) نجات‌بخش انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به نقش برجسته ایران اسلامی در منطقه و جهان افزود: امروز در تحولات منطقه، دست برتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف مشهود بوده و این موفقیت برگرفته از تأسی به مکتب اسلام ناب محمدی (ص) و قیام عاشوراست.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: با تلاش مسؤولان و دلسوزان نظام اسلامی و با باز شدن گره‌های اقتصادی، در اوج عزت و اقتدار پیش خواهیم رفت.

رضایی با ابراز امیدواری نسبت به آینده روشن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود: با وجود دشمنی‌های نظام سلطه، ما همچنان به آینده انقلاب اسلامی ایران امیدواریم؛ زیرا حضرت ولی‌عصر (عج) حافظ این انقلاب است و تا زمانی که مردم پشتیبان این نظام و پیرو رهبر فرزانه انقلاب باشند، در رسیدن به تمدن نوین اسلامی محکم و استوار گام برمی‌داریم.

 پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1192780

مهمترین اخبار ایران و جهان: