نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 13:05

آغاز ساخت ۳۵ واحد مسکونی برای مددجویان استان تهران

رئیس کمیته امداد از ساخت ۳۵ واحد مسکونی برای خانواده‌های تحت حمایت استان تهران با حضور رئیس کمیته امداد در شهر ری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از کمیته امداد، مراسم آغاز ساخت پروژه ۳۵ واحدی مسکن مددجویان کمیته امداد استان تهران با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد و آیت‌الله ناطق نوری در شهر ری برگزار شد.

رئیس کمیته امداد در این مراسم گفت: عملیات اجرایی طرح ۳۵ واحدی مسکن مددجویان در شهر ری، با کمک خیران و وصیت ثلث ماترک آیت‌الله رسولی محلاتی با مشارکت کمیته امداد انجام خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر اهدای ۱۷ میلیارد تومان اهدایی ثلث ماترک مرحوم آیت الله رسولی محلاتی مبلغ ۴۵ میلیارد تومان نیز توسط کمیته امداد استان تهران برای اجرای پروژه تأمین اعتبار شده است.

بختیاری تاکید کرد: این پروژه ۳۵ واحدی در زمینی با حدود هزار متر مربع و دارای واحدهای با مساحت حدود ۷۰ متر احداث می‌شود.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: این مجتمع به صورت دوره‌ای در اختیار خانواده‌های ایتام و زوج‌های جوان قرار خواهد گرفت و پس از توانمند شدن، این واحدها در اختیار خانواده‌های دیگر قرار گیرد.

وی با اظهار امیدواری برای تسریع در ساخت این واحدهای مسکونی گفت: امیدواریم این واحدها در مدت زمان ۱۸ ماهه احداث و در اختیار مددجویان قرار گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1199880

مهمترین اخبار ایران و جهان: