نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 10:07

اعتبارات لازم برای احداث و تکمیل مجتمع‌های قضایی شهرستان گرمی تخصیص داده شد

دبیر کمیته استانی اجرای تفاهم‌نامه قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی از تخصیص اعتبارات لازم برای احداث و تکمیل مجتمع های قضایی گرمی و انگوت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف خدادادی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه قضایی گرمی و انگوت  اظهار کرد: احداث ساختمان توسعه حل اختلاف در اولویت قرارگرفته است.

وی افزود: به همین منظور در این جلسه، ۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات در اختیار نماینده مردم شریف شهرستان گرمی و انگوت، و همچنین ده میلیارد ریال از اعتبار نماینده شهرستان گرمی و انگوت جهت تکمیل و راه‌اندازی ساختمان  توسعه حل اختلاف اختصاص یافت.

دبیر کمیته استانی اجرای تفاهم‌نامه قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین ۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرستانی برای تکمیل زندان گرمی اختصاص داده شد.

وی تشریح کرد: برای تعمیر ساختمان توسعه حل اختلاف بخش انگوت، مبلغ ۳ میلیارد ریال اعتبار از طریق مشارکت گروه جهادی و ۲ میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز ساختمان دادگستری گرمی از طریق معاونت مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه اختصاص می‌یابد.

خدادادی گفت: جلسات مشترک دادگستری با نمایندگان مجلس در جهت اجرای تفاهم‌نامه قوه قضائیه با مجلس شورای اسلامی و توان‌افزایی و حل مشکلات مردم و ارائه بهتر خدمات به آنان برگزار می‌شود.

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1199536

مهمترین اخبار ایران و جهان: