نیوز سیتی!
26 اردیبهشت 1402 - 17:16

متروی پرند در هفته دولت مسافرگیری می‌کند

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: در هفته دولت مسافرگیری متروی پرند انجام می‌شود، قبل از آن نیز تست گرم قطار انجام خواهد شد.

آرش صیادی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پرند اظهار کرد: در جلسه‌ای در نهاد ریاست جمهوری و در استانداری تهران با حضور آقای استاندار موانع بهره‌برداری از مترو پرند مورد بررسی قرار گرفت که عمده موانع بحث‌های مالی پروژه بود.

وی با بیان آنکه بحث عملیاتی عمرانی مترو، 95 درصد پیشرفت داشته است، ادامه داد: در جلسه استانداری تعیین شد که بخشی از منابع پروژه که منابع دولتی بودند و باید از محل بودجه عمومی پرداخت می‌شد، به سرعت به پروژه تزریق شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند ادامه داد: بخشی از منابع پروژه، مربوط به 750 میلیون تومان تعهدی بود که شرکت عمران پرند لازم بود به شکل تهاتری در اختیار پروژه قرار دهد که مجوزهای قانونی آن نیز صادر شده است و نهایتا تا 15 روز آینده به پروژه تزریق می‌شود.

صیادی با بیان آنکه جهیزات مترو تامین شده است، ابراز کرد: آقای استاندار نیز زمانی را برای افتتاح پروژه مشخص کردند که قرار بر این شد که بتوانیم در هفته دولت مسافرگیری انجام دهیم که قبل از آن نیز تست گرم قطار انجام خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1216336

مهمترین اخبار ایران و جهان: