نیوز سیتی!
26 اردیبهشت 1402 - 21:30

پدر شهید سعید پاکباز آسمانی شد

پدر شهید سعید پاکباز از شهدای دوران دفاع مقدس شهرستان بهبهان جان به جان آفرین تسلیم کرد و در بهشت میهمان فرزند شهیدش شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، پدر شهید سعید پاکباز از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان بهبهان همزمان با ایام سالروز شهادت حضرت امام جعفرصادق(ع) آسمانی شد و در بهشت برین میهمان فرزند شهیدش شد.

زنده‌یاد جعفر پاکباز پدر دانش‌آموز بسیجی شهید سعید پاکباز از شهدای دوران دفاع مقدس شهرستان بهبهان که از بهمن‌ماه سال 1361 داغ فرزند را بر سینه داشت پس از 41 سال دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان با صدور پیامی ارتحال زنده‌یاد جعفر پاکباز پدر دانش‌آموز بسیجی شهید سعید پاکباز را به خانواده داغدار این شهید عزیز تسلیت گفت.

رییس و پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهبهان نیز این ضایعه را تسلیت گفتند و در پیامی خطاب به خانواده شهید نوشتند: با قلبی آکنده از تالم و تاثر غم از دست رفتن مرحوم مغفور حاج جعفر پاکباز پدر گرامی شهید گرانقدر سعید پاکباز را به سوگ نشسته و این غم جانسوز را محضر شما و مردم شهیدپرور بهبهان تسلیت می‌گوییم.

دانش‌آموز بسیجی شهید سعید پاکباز در تاریخ 15 دی‌ماه سال 1346 در شهرستان بهبهان دیده به جهان گشود و در نوجوانی همراه با دیگر رزمندگان رهسپار جبهه شد.

وی پس از حضور در جبهه در روز 21 بهمن‌ماه سال 1361 در عملیات والفجر مقدماتی به فیض شهادت نائل آمد و نام خود را زمره 24 هزار شهید استان خوزستان ثبت کرد.

نوجوان شهید سعید پاکباز که از سوی بسیج به جبهه رفته بود در سن 15 سالگی در شیب نیسان شهد شیرین شهادذت نوشید و پیکر پاکش پس از انتقال به زادگاهش تشییع و در گلزار شهدای بهبهان آرام گرفت.

پایان پیام/72075

منبع: فارس
شناسه خبر: 1216580

مهمترین اخبار ایران و جهان: