نیوز سیتی!
06 خرداد 1402 - 04:59

استقبال کم شهروندان بروجردی از حمل و نقل عمومی

مدیرعامل سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۵ دستگاه اتوبوس و ۱۸۰۰ دستگاه تاکسی فعال در بروجرد وجود دارد، گفت: در شهر بروجرد با وضعیت ترافیکی فعلی و عدم استقبال مردم ازحمل ونقل عمومی این تعداد وسیله هم زیاد است.

فردین گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به عمر ناوگان حمل و نقل عمومی بروجرد، اظهار کرد: عمر ناوگان اتوبوسرانی بروجرد ۱۵ سال و تاکسی ۱۰ سال است.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۴۵ دستگاه اتوبوس و ۱۸۰۰ دستگاه تاکسی فعال در بروجرد وجود دارد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری بروجرد اظهار کرد: عمر ناوگان حمل و نقل عمومی در صورت تاییدیه معاینه فنی قابل افزایش است.

گودرزی با اشاره به اینکه بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را هرسال انجام می‌دهیم، گفت: درخواست ۱۰ دستگاه اتوبوس و ۱۱ دستگاه ون را داده‌ایم، البته با شرط تسهیل در ترافیک و استقبال عمومی.

وی در پاسخ به این پرسش که تعداد وسایط حمل و نقل عمومی جوابگوی جمعیت شهر است، یا خیر، توضیح داد: در شهر بروجرد با وضعیت ترافیکی فعلی و عدم استقبال مردم از حمل و نقل عمومی این تعداد وسیله هم زیاد است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری بروجرد گفت: متاسفانه شهروندان بروجردی از وسایط حمل و نقل عمومی استقبال چندانی نمی‌کنند، برای تشویق مردم به استفاده از حمل و نقل عمومی نیاز به فرهنگ سازی داریم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1240280

مهمترین اخبار ایران و جهان: