نیوز سیتی!
06 خرداد 1402 - 17:10

سمنان دارای رتبه نخست پرداخت تسهیلات رونق تولید در کشور

معاون امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: استان سمنان در پرداخت تسهیلات رونق تولید و عملکرد کارگروه تسهیل در کشور دارای رتبه نخست است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا صادقی، معاون امور اقتصادی استاندار سمنان عصر امروز در نشست با مدیرکل و مسؤولان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار کرد: استان سمنان در پرداخت تسهیلات رونق تولید و عملکرد کارگروه تسهیل در کشور رتبه نخست را دارد و در رشد اقتصادی بدون نفت، توانسته‌ایم رتبه نخست را به دست آوردیم.

وی با اشاره به تلاش‌های مؤثر و مستمر اداره کل صمت استان سمنان در احیای واحدهای راکد و برگشت آنها به چرخه تولید، بیان کرد: این مجموعه در تأمین کالاهای اساسی و تنطیم بازار نیز با توجه به فراز و نشیب‌های موجود، زحمات زیادی را متحمل شده است.

معاون امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به عملکرد بسیار خوب و برجسته اداره کل صمت استان سمنان در کشور، گفت: اداره کل صمت در استان سمنان از لحاظ عملکردی جزو ادارات صمت برتر کشور است و باید تلاش شود تا در سال جاری نیز هم در زمینه بهره‌وری، جذب سرمایه‌گذاری و رشد تولید فعالیت شود و هم در حوزه فرآوری معدنی فعالیت‌های خوبی صورت گیرد.

صادقی تصریح کرد: در سال جاری نیز در حوزه فرآوری مواد معدنی، توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی، فعالیت‌های گسترده‌ای را شاهد خواهیم بود.

پایان پیام/2568/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1242280

مهمترین اخبار ایران و جهان: