نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 10:21

واگذاری حدود ۶۵۰ قطعه زمین به متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: حدود ۶۵۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی به متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای فرزند سوم تا پایان خرداد واگذار می شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، میرمحمد مودی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته قرعه کشی قطعات زمین به صورت یک  طبقه حیاط دار (ویلایی) در ۱۰ شهر استان انجام شد.

وی افزود: دراولین مرحله حدود ۶۵۰ قطعه در شهر‌های طبس، فردوس، اسلامیه، بشرویه، نهبندان، شوسف، مود، درح، قاین وخوسف تا پایان خرداد ماه به متقاضیان واگذارمی شود ودر مراحل بعدی واگذاری، متناسب با تامین زمین و انجام مراحل قانونی انجام می شود. 

وی با اشاره به اینکه سامانه برای ثبت نام از خانوار‌های واجد شرایط در استان فعال است گفت: متقاضیانی که زمان تولد فرزند سوم یا بیشتر آن‌ها بعد از  ۲۴ آبان ۱۴۰۰ باشد، می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس:Saman.mrud.i درقسمت متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (متقاضیان دارای سه فرزند وبیشتر) نسبت به ثبت نام وبارگزاری مدارک اقدام کنند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی اضافه کرد: واگذاری زمین در شهر بیرجند به متقاضیان در آینده نزدیک وبر اساس دستورالعمل ابلاغی آغاز می شود. 

پایان پیام/۶۹۰۷۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1276936

مهمترین اخبار ایران و جهان: