نیوز سیتی!
12 خرداد 1402 - 14:59

امام جمعه موقت یزد:‌ واکذاری زمین به خانواده‌های سه فرزندی تدوام یابد

امام جمعه موقت یزد گفت: اقدام دولت در حوزه ساخت مسکن و واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند، حائز اهمیت است و باید بیش از پیش تداوم یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت الاسلام سید ناصر محمدی در خطبه‌های این هفته ۱۲ خردادماه نماز جمعه مرکز استان، با اشاره به لزوم تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان، اظهار کرد: قبل از انقلاب اسلامی بدترین نوع حکومت یعنی حکومت پادشاهی و موروثی بر ایران سیطره داشت و این افراد بر جان و مال مردم مسلط بودند.

وی انقلاب اسلامی را نظامی استکبار ستیز دانست و افزود:‌ امروز به حمد لله انقلاب اسلامی ایران به دیگر کشور‌ها صادر شده است و دشمنان این مرز و بوم با ترورها، تحریم‌ها و تبلیغات شبانه روزی نیز نتوانستند اهداف شوم خود را پیش ببرند.

 امام جمعه موقت یزد در ادامه ضمن گرامیداشت رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: امام راحل حق بزرگی بر همه مسلمانان جهان دارد و بعد از امام راحل نیز رهبر معظم انقلاب با درایت و اقتدار را و مسیر امام را ادامه دادند.

حجت الاسلام محمدی قیام ۱۵ خرداد را از جمله رویدادهای حائز اهمیت در ایران اسلامی دانست و بیان کرد:‌ در این روز مردم در اعتراض به دستگیری امام خیمنی کفن پوشان به خیابان‌ها آمدند و نسل جدید باید بداند دراین روز چه اتقافی رخ داد و چه جنایاتی توسط رژیم ستمشاهی صورت گرفت.

وی در پایان اقدام دولت در حوزه ساخت مسکن و واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند، خاطرنشان کرد: این اقدامی درست و حائز اهمیت است که باید بیش از پیش تداوم داشته باشد.

پایان پیام/ب

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1257180

مهمترین اخبار ایران و جهان: