نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 13:42

پیام موشکی سرایالقدس به صهیونیست‌ها: سامانه‌‌ها به دردتان نخواهد خورد

«سرایا القدس» با انتشار فیلمی از موشک «براق ۸۵» خود، پیامی برای ارتش رژیم صهیونیستی فرستاد و در اشاره به عدم توانایی سامانه «فلاخن داوود» در رهگیری موشک‌های مقاومت، نوشت: «فلاخن‌ به دردتان نخواهد خورد».

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بخش رسانه‌ای «سرایا القدس»، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در فلسطین، با انتشار فیلمی درباره موشک «براق ۸۵»، پیامی را به دو زبان عربی و عبری برای صهیونیست‌ها فرستاد.

گروه‌های رسانه‌ای سرایاالقدس با انتشار فیلم جدیدی به مزیت‌های موشک «براق ۸۵»، نحوه تجهیز موشک‌ها در پرتابگرهای مخفی‌شده در زیر زمین و روند پرتاب موشک‌ها پرداخت.

فیلم سرایاالقدس با این جمله به پایان می‌رسد که «فلاخن‌تان به دردتان نخواهد خورد»؛ این پیام که به دو زبان عربی و عبری نوشته شده، به «فلاخن داوود» سیستم دفاع موشکی رژیم صهیونیستی اشاره دارد.

 

 

 سرایا القدس روز جمعه (۱۲می) با اعلام ورود راکت‌های براق ۸۵/ BORAQ به نبرد با رژیم صهیونیستی تأکید کرد این راکت توسط رزمندگان سرایا القدس تولید شده است. بُرد این راکت‌ها به ۸۵ کیلومتر می‌رسد و قطر آن ۲۲۰ میلی‌متر و وزن کلاهک آن ۴۰ کیلوگرم است.

بخش رسانه‌ای «سرایا القدس»، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در فلسطین شب گذشته (پنجشنبه، ۱۱می) با انتشار فیلمی اعلام کرد که حملات موشکی و راکتی به سرزمین‌های اشغالی، از اطراف غزه تا تل‌آویو، پاسخ مقاومت به جنایت اشغالگران در ترور فرماندهان این جنبش بوده‌ است.

در ابتدای این فیلم آمده بود: این تصاویر، حملات موشکی غرفه مشترک عملیات‌های جناح‌های مقاومت است؛ ما صدها موشک و راکت را در قالب عملیات «انتقام آزادگان»، در پاسخ به ترور رهبران سرایاالقدس به سوی صهیونیست‌ها شلیک و به تا جنوب تل‌آویو رساندیم.

 

 

گردان‌های القدس دو روز گذشته و قبل از انتشار فیلم حملات، تصاویر دیگری از روند آماده‌سازی حملات موشکی علیه رژیم صهیونیستی منتشر و با متداول کردن هشتگ «انهم مغرقون/آن‌ها غرق‌شده‌اند» به اشغالگران هشدار داد.

 

 

در پی حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی در روز سه‌شنبه (۹می)، که طی آن سه رهبر جنبش جهاد اسلامی موردهدف قرار گرفتند، گروه‌های فلسطینی تا امروز که پنجمین روز از درگیری‌هاست به شلیک موشک سمت شهرک‌های اشغالی ادامه می‌دهند. در نتیجه این حملات موشکی، چند صهیونیست کشته شدند؛ موشک‌های فلسطینی همچنین باعث تخریب شهرک‌ها و اصابت به ساختمان‌ها شد. تل‌آویو در روند رهگیری موشک‌ها از طریق سامانه‌های پدافند هوایی به طور موثر و موفق عمل نکرده است.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1208736

مهمترین اخبار ایران و جهان: