نیوز سیتی!
07 تیر 1402 - 00:05

سارقان حرفه‌ای در دام پلیس تبریز

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری 6 سارق حرفه ای و کشف اموال مسروقه به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی محمدی اظهار کرد: در پی اعلام چند مورد سرقت در شهر تبریز ، موضوع با جدیت در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی استان با تلاش مستمر و همچنین انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند سارقان را شناسایی کنند، افزود: در چند عملیات غافلگیرانه ۶ نفر سارق و دو مالخر شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات انجام شده به بیش از ۱۰ فقره انواع سرقت در شهر تبریز اعتراف کردند، یادآور شد: سرقت از منزل، سرقت بیش از ۴۰ تخته فرش، سرقت موتورسیکلت و سه فقره موبایل قاپی از جمله سرقت های انجام شده توسط متهمان دستگیر شده بود.

محمدی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست تا به توصیه و هشدار های پلیس توجه کرده و در نگهداری اموال و تجهیزات خود دقت بیشتری کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1314080

مهمترین اخبار ایران و جهان: