نیوز سیتی!
08 تیر 1402 - 07:34

دستگیری سارقان حرفه‌ای خانه باغ‌ها و اماکن خصوصی در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری دو نفر سارق حرفه‌ای خانه باغ‌ها و اماکن خصوصی با ۶ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، توحید فارسی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خانه باغ، اماکن خصوصی و ساختمان های نیمه کاره در حوزه استحفاظی پاسگاه آیت الله غفاری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پاسگاه با انجام کار های اطلاعاتی و تحقیقاتی پلیسی و انجام گشت زنی های هدفمند شبانه روزی دو سارق سابقه دار را دستگیر و به مقرّ انتظامی دلالت دادند.

این مقام انتظامی بیان داشت: سارقان در بازجویی های صورت گرفته تاکنون به ۶ فقره سرقت اقلام و وسایل خانه باغ، ساختمان های  و اماکن خصوصی اعتراف و از مخفیگاه آنها مقادیر قابل توجهی اقلام و وسایل شامل: ۲۰۰ کیلوگرم انواع میلگرد، ظروف مسی و آشپزخانه، انواع سیم کابل و... کشف شد.

فارسی با بیان اینکه متهمین پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: از قرار دادن اموال و وسایل با ارزش در مواقعی که از خانه باغ ها استفاده نمی‌نمایند خودداری نموده و با اقدامات پیشگیرانه از جمله استفاده از دوربین های مدار بسته و حفاظ محکم درب ها، فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1316880

مهمترین اخبار ایران و جهان: