نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 15:18

دستگیری ۵۸۹ سارق و کشف ۷۶۰ فقره سرقت

جانشین پلیس آگاهی فراجا از اجرای مرحله اول طرح مبارزه با سرقت اماکن خبر داد و گفت: با تلاش پلیس در این طرح ۵۸۹ نفر سارق دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار فرامرز به گذر جانشین پلیس آگاهی فراجا اظهار داشت: مرحله اول طرح مبارزه با سرقت‌های اماکن که در استان‌های سراسر کشور اجرا شد با تلاش و اقدامات شبانه روزی مأموران تعداد ۵۸۹ نفر سارق دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در این طرح تعداد ۷۶۰ فقره سرقت کشف و حدود ۶۱ نفر مالخر دستگیر شدند ضمن هشدار به شهروندان برای جلوگیری از سرقت تاکید کرد: از نگهداری وجوه نقد و طلاجات زیاد در منزل و در یک مکان مشخص و ناامن جداً خودداری شود.

جانشین پلیس آگاهی فراجا خاطرنشان کرد: سارقان حرفه‌ای از محل‌های احتمالی، نگهداری و اختفا طلا، جواهر و وجوه نقد اطلاع دارند بنابراین اگر قصد سفر دارید وجوه نقد و طلاجات خود را به صندوق‌های امانات بسپارید.

این مقام ارشد انتظامی همچنین تصریح کرد: هموطنان در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته یا اطلاعات خود را با مراکز پلیس و کلانتری‌ها به اشتراک بگذارند که کمک مؤثری در کشف و شناسایی مجرمان خواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1280380

مهمترین اخبار ایران و جهان: