نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 20:06

رقابت ۳۷۰ دانشجو معلم سراسر کشور در رشته فوتسال

اردبیل- لیگ فوتسال دانشجو معلمان سراسر کشور با حضور ۳۷۲ نفر از دانشجو معلمان در اردبیل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل عصر چهارشنبه در آیین افتتاح مسابقات لیگ ورزشی فوتسال دانشجو معلمان پسر سراسر کشور در سالن رضازاده اردبیل اظهار کرد: از ۳۱ استان کشور تیم های ورزشی فوتسال به مدت یک هفته در اردبیل گرد هم آمدند تا رقابت مناسبی را تجربه کنند.

حسین محسنی تصریح کرد: اولین لیگ کشوری در رشته فوتسال برای پسران و والیبال چهار نفره برای دختران فرصتی فراهم کرده تا دانشجو معلمان در فضای ورزشی و تربیتی مناسب گام های جدی تری را بردارند.

وی گفت: این مسابقات در سه مرحله درون پردیس، استانی و کشوری برگزار می شود و هفت هزار دانشجو معلم پسر در رشته فوتسال در این رقابت ها حضور داشتند تا در نهایت از بین آنها ۳۷۲ دانشجو معلم به مسابقات کشوری که به میزبانی اردبیل برگزار می شود، حضور پیدا کنند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل افزود: در هر تیم ۱۲ نفر به همراه مربی و سرپرست در این رقابت ها حاضر شدند و مسابقات از فردا تا ۳۰ خردادماه در سالن رضازاده اردبیل ادامه خواهد داشت.

محسنی ضرورت برگزاری چنین رویدادهایی را برای دانشجو معلمان دختر و پسر از لحاظ ارتقای روحی و روانی مناسب اعلام کرد و ادامه داد: معلمان ما باید با طراوت و نشاط خاص در سر کلاس ها حاضر شوند و قطعاً برگزاری و انجام مسابقات ورزشی می تواند در این زمینه مؤثر باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در یک هفته گذشته مسابقات لیگ والیبال دختران نیز برگزار شد که با قهرمانی اصفهان این مسابقات پایان یافت.

محسنی بیان کرد: ما نیز از فرصت تابستان استفاده می کنیم تا مسابقات ورزشی پردیس دانشگاه های فرهنگیان استان را برگزار و زمینه ارتقای شرایط روحی، روانی و جسمی دانشجو معلمان را مهیا کنیم.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل گفت: قطعاً استان اردبیل میزبانی شایسته برای دانشجو معلمان در این مسابقات خواهد بود تا اردبیل که به شهر اولین ها معروف است، بتواند در جایگاه مناسب برای برگزاری رویدادهای بعدی قرار گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1285536

مهمترین اخبار ایران و جهان: