نیوز سیتی!
09 تیر 1402 - 14:19

پروژه‌های محرومیت زدایی نباید دچار فرایندهای طولانی اداری شود

کرمانشاه- فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با اشاره به ضرورت داشتن روحیه جهادی در انجام پروژه‌ها، گفت: پروژه‌های محرومیت زدایی نباید دچار فرایندهای طولانی اداری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهمن ریحانی ظهر جمعه در نشست امضای تفاهم نامه محرومیت زدایی بین استانداری کرمانشاه و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) که با حضور فرماندهان سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، قرارگاه نجف و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برای جبران عقب ماندگی‌ها و کمبود زیرساخت‌های عمرانی تشکیل و در حال خدمت رسانی است.

وی افزود: در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) جهاد آبرسانی به روستاهای استان کرمانشاه در حال انجام است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه تصریح کرد: با روحیه جهادی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) بسیاری از طرح‌های عمرانی در کشور در حال انجام است که منجر به محرومیت زدایی از چهره شهرها و روستاها شده است.

ریحانی بیان کرد: حل مشکل فاضلاب شهر کرمانشاه یکی از موضوعاتی است که امروز برای آن مصوبه خوبی در نظر گرفته شد و باید برای انجام پروژه‌ها برنامه ریزی کرد.

وی ادامه داد: نباید پروژه‌های محرومیت زدایی دچار تعلل و فرایندهای اداری شود بلکه باید با روحیه جهادی وارد میدان شد و در زمان مقرر آن را به نتیجه رساند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1319680

مهمترین اخبار ایران و جهان: