نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 15:08

موج جدید گرما در راه اصفهان است

رئیس پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: از بعد از ظهر روز سه‌شنبه تا آخر هفته روند افزایش دما را در استان اصفهان خواهیم داشت.

لیلا امینی رئیس پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز و فردا، آسمان صاف گاهی در ساعات بعدازظهر افزایش ابر تا قسمتی ابری، وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک در ساعات بعدازظهر و شب وجود دارد.

وی افزود: در نیمه شمالی، شرقی و مناطقی از مرکز استان، شرایط تداوم فعالیت کانون‌های گرد و خاک داخلی، کاهش دید و کیفیت هوا و افزایش شاخص آلودگی هوا وجود دارد که به تدریج در روزهای آینده از شدت آن کاسته خواهد شد.

امینی با بیان اینکه از بعد از ظهر روز سه‌شنبه تا آخر هفته روند افزایش دما را در استان خواهیم داشت، گفت: کمینه دما در ۲۴ ساعت آینده ۲ تا ۳ درجه افزایش خواهد داشت.  

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان بیان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۳۷ و کمینه فردا صبح ۲۳ درجه و بادرود با ۳۹ و بویین میاندشت با ۱۴ درجه به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1311180

مهمترین اخبار ایران و جهان: