نیوز سیتی!
07 تیر 1402 - 13:17

نهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان زنجان 17 مرداد برگزار می‌شود

نهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان زنجان در بخش‌های اصلی و موضوعی برگزار می شود و متقاضیان تا ۲۰ تیرماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را در سامانه اعلامی بارگذاری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان زنجان با هدف ارتقای سطح کیفی خبر و اطلاع‌رسانی در استان، گسترش فرهنگ مطالعه و روزنامه‌خوانی، شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه‌های استان و توسعه ظرفیت‌های موجود مطبوعات برگزار می‌شود.

نهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان زنجان در ۹ بخش مقاله، یادداشت و سرمقاله، عکس، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، طراحی و صفحه آرایی، طنز مکتوب و کاریکاتور برگزار خواهد شد.

دین و معنویت، توجه به سبک پوشش اسلامی ایرانی، تشویق به جوانی جمعیت و فرزندآوری، افزایش امید و نشاط اجتماعی، تقویت روحیه ایثار، شهادت و مقاومت، کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی، تقویت اقتصاد فرهنگ و هنر، توجه به فرهنگ کار و تولید، توجه به فرهنگ مصرف بهینه انرژی، تقویت فرهنگ کتابخوانی و تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی از بخش‌های موضوعی شامل عناوین است.

متقاضیان مجاز به شرکت در سه بخش از این جشنواره هستند و در هر بخش می‌توانند حداکثر تا سه اثر را در سامانه جشنواره بارگذاری کند که در مجموع ۹ اثر از هر نفر پذیرفته می‌شود.

متقاضیان شرکت در جشنواره با مراجعه به سایت zanjan.pressfestival.ir آثار خود را تا ۲۰ تیرماه جاری بارگذاری کنند.

آیین اختتامیه نهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان زنجان که با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود، ۱۷ مردادماه با حضور اصحاب رسانه استان و مسئولان استانی به کار خود پایان خواهد داد.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1315180

مهمترین اخبار ایران و جهان: