نیوز سیتی!
23 تیر 1402 - 12:07

واگذاری زمین و ارائه تسهیلات بانکی به 96 نفر از جوانان سرخس

فرماندار سرخس از واگذاری زمین و ارائه تسهیلات بانکی بلندمدت به 96 نفر از جوانان دارای شرایط این شهرستان خبر داد.

حسن نوری‌ زاده در گفت و گو با خبرنگار فارس در سرخس اظهار کرد: طی روزهای گذشته به ۹۶ نفر از جوانان دارای شرایط شهرستان سرخس، زمین رایگان داده شد.

وی افزود: به دلیل مالکیت زمین های سرخس، این شهرستان در طرح جهش مسکن، سهمی نداشت اما با جلسه ای که با استاندار محترم داشتیم برای حل مشکل خانه دار شدن مردم سرخس، راهکارهایی داده شد.

نوری زاده ادامه داد: در فاز اول به صورت قرعه کشی ۲۴ قطعه زمین ۲۵۰ متری را به صورت رایگان به هر ۴ نفر تحویل دادیم که در این فرایند ۹۶ نفر از جوانان سرخس، صاحب زمین شدند.

این مقام مسئول گفت: علاوه بر زمین رایگان به هر نفر تا ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی بلندمدت داده می شود و این کار خوب برای اولین بار پس از انقلاب اسلامی انجام شده است.

وی با اعلام شرایط دریافت زمین رایگان گفت: در ادامه این برنامه ۳۷ هزار متر مربع زمین رایگان را در سه ماه آینده در قالب قرعه کشی به افراد واجد شرایط واگذار می کنیم.  افراد دارای شرایط حضور در قرعه کشی با ورود به سامانه دولت، حضور در اداره بنیاد مسکن شهرستان سرخس و معاونت عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری این شهرستان می توانند از شرایط شرکت در قرعه کشی زمین رایگان مطلع شوند.

فرماندار سرخس خاطرنشان کرد: ما هر شب در یکی از مساجد حاضر می شویم و در نشست های محله محور با مردم این شهرستان، برنامه های مهم را به اطلاع آن ها می رسانیم. همچنین برنامه جامعی برای بافت فرسوده داریم که اطلاع رسانی خواهیم کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1358080

مهمترین اخبار ایران و جهان: