نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 18:32

معاونان سازمان بازرسی کل کشور به صورت سرزده از دستگاه‌های اجرایی بازدید کردند

همزمان با سومین روز از هفته قوه قضائیه معاونین سازمان بازرسی کل کشور به صورت سرزده از دستگاه‌های تحت نظارت این سازمان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار قضائی خبرگزاری فارس، همزمان با سومین روز از هفته قوه قضاییه معاونین سازمان بازرسی کل کشور به صورت سرزده از دستگاه‌های اجرایی بازدید کردند. بر همین اساس، دکتر اسدیان معاون امور تولیدی سازمان بازرسی از دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت ایران بازدید و بر ضرورت اولویت بندی کالاها و همچنین تخصیص ارز به کالاهایی که اولویت دارند، تأکید کرد.

همچنین دکتر مسعودی اصل معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور هم از اورژانس یک و دو بیمارستان مهدی کلینیک تهران بازدید کرد و در بخش‌های داروخانه، تریاژ، تروما و سی تی اسکن حضور یافت.

وی ضمن تماس تلفنی با مسئولان وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تهران به منظور رسیدگی به گلایه‌های بیماران و همراهان آن‌ها پیرامون وضعیت اورژانس، دستورات لازم را برای بهبود وضعیت خدمت رسانی به مردم صادر کرد.

مصطفی علی اصغرپور معاون امور اقتصادی سازمان بازرسی هم از مرکز پایش داده‌های تاب آوری و مدیریت بار و انرژی شبکه برق کشور و مرکز دیسپاچینگ (رصد وضعیت برق کشور) بازدید و دستورات لازم برای بهبود وضعیت برق رسانی کشور را صادر کرد.

محمود رضا مهرورز بازرس کل وزارت کشور و شهرداری‌ها هم نحوه خدمت رسانی در بهشت زهرا و سازمان میادین شهرداری تهران را مورد بررسی قرار داد.

ابراهیم پور معاون بازرس کل امورخارجه و مجلس و ریاست جمهوری به همراه تیم سربازرسان خود از مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری بازدید کردند و در نهایت حسام عشقی بازرس کل امور قوه قضاییه و دادگستری نیز به همراه معاون و سربازرسان از سازمان تعزیرات حکومتی و نحوه خدمت رسانی آنها بازدید به عمل آوردند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1306280

مهمترین اخبار ایران و جهان: