نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 18:51

۱۲ هزار زنجانی، تسهیلات ودیعه مسکن دریافت کردند

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان،با بیان اینکه از سال ۹۹ تاکنون ۵۱ هزار نفر در استان زنجان برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن ثبت نام کردند ،گفت: از این تعداد ۱۲ هزار نفر موفق به اخذ تسهیلات شدند که مبلغ دریافتی بیش از 2 هزار میلیارد تومان بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهزاد کردلو، رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متقاضیان زنجانی برای دریافت وام ودیعه مسکن می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به آدرس http://saman.mrud.ir مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان به پرداخت ودیعه مسکن در استان اشاره و تصریح کرد: از خرداد ماه سال گذشته تاکنون ۱۵ هزار نفر در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به آدرس http://saman.mrud.ir برای دریافت ودیعه مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد 4 هزار و ۵۰۰ نفر موفق به دریافت تسهیلات شدند. 

وی گفت: از سال ۹۹ تاکنون هم ۵۱ هزار نفر در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به آدرس http://saman.mrud.ir برای دریافت ودیعه مسکن ثبت نام کردند که ۱۲ هزار نفر موفق به اخذ تسهیلات شدند که مبلغ دریافتی بیش از 2 هزار میلیارد تومان بوده است. 

مستاجرین کدرهگیری را به صورت رایگان دریافت کنند 

کردلو تاکید کرد: پرداخت وام ودیعه مسکن منوط به دارا بودن سه شرط است و متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متأهل یا سرپرست خانوار و دارای فرم «ج» سبز بوده و همچنین دارای اجاره‌نامه رسمی و ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و اسکان و دارای کد رهگیری بوده و تاریخ انعقاد اجاره‌نامه واحد مسکونی بعد از ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۱ بوده و مالکیت روز هم نداشته باشند می‌توانند از امتیاز ودیعه مسکن استفاده کنند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه میزان تسهیلات ودیعه مسکن در سال ۱۴۰۱ برای متقاضیان واجد شرایط در استان زنجان حداکثر ۴۰ میلیون تومان بود، افزود: مستاجرینی که از تسهیلات ودیعه مسکن تاکنون استفاده نکردند در اولویت برای دریافت وام هستند. 

وی تاکید کرد: مستاجرینی که دارای کد رهگیری نیستند می‌توانند به سامانه املاک و مستغلات آدرس سامانه (amlak.mrud.ir) و (srem.ir) مراجعه کرده و کد رهگیری را به صورت رایگان دریافت کنند.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1293580

مهمترین اخبار ایران و جهان: